| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Markam

|
|
| Naar boven |
|
 |
Dejiko Aniway Staff

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 19:50 Onderwerp: |
|
|
| Markam schreef: | | Denk je nu echt dat je zo'n bedrijf iets kunt maken |
Boh, 2chan kreeg het megabedrijf Sony ook zover om die geripte Mona te laten schieten, en die was niet eens copyrighted. Dus er is altijd een kans, zeker nu Viz gewoon in NL vertegenwoordigd is. Het is gewoon humor om te kijken hoever dit kan gaan, lekker even tegen wat corporate schenen trappen
| Markam schreef: | | die zullen heus wel alles hebben uitgezocht |
Ze hebben uitgezocht of mensen er voor willen dokken.
...
That's it  _________________
Hee nieuw forumlid! Wist je al dat AniWay ook een magazine is? Doe eens klikken dan! |
|
| Naar boven |
|
 |
Markam

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 19:55 Onderwerp: |
|
|
| Dejiko schreef: |
Het is gewoon humor om te kijken hoever dit kan gaan, lekker even tegen wat corporate schenen trappen  |
zekers, als het er voor zou kunnen zorgen dat al dit soort shit van de buis verdwijnt, want het komt me zo allemaal m'n neus uit die irritante melodietjes
| Quote: |
Ze hebben uitgezocht of mensen er voor willen dokken.
...
That's it  |
en blijkbaar zijn er nog steeds van die randdebielen die hierin trappen, hetgeen eigenlijk nog verontrustender is.... _________________
http://markam.deviantart.com/ klik maar |
|
| Naar boven |
|
 |
FireArrow
|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 20:09 Onderwerp: |
|
|
ok, ik heb het gecaptured, nu nog eruit snijden  |
|
| Naar boven |
|
 |
Chib's

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 20:52 Onderwerp: |
|
|
Zet het daarna ook even hier neer ok?
Of het anime promoot zou ik niet weten, in redelijk veel flash sites en weblogs waar het geplaatst is zie ik comments als "Oh das die chinese animatie dingen" en dat was dan eig nog net positiefste... ^^' Ik denk eerder dat het ook irritant kan worden... heb je het over anime, komt een leek met zijn mobieltje aanzetten en zijn ringtone video... |
|
| Naar boven |
|
 |
mrdummy
|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 20:55 Onderwerp: |
|
|
Heb 'm ook te pakken, even uitknippen en flash file van maken  |
|
| Naar boven |
|
 |
Methellus

Geregistreerd op: 9-8-2004 Woonplaats: Ermelo, Gelderland / Boekelo, Overijssel
|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 20:57 Onderwerp: |
|
|
| Chib's schreef: | | Ik denk eerder dat het ook irritant kan worden... heb je het over anime, komt een leek met zijn mobieltje aanzetten en zijn ringtone video... |
Leuke woordkeuze
En ach, Crazy Frog werd en wordt ook als irritant gezien, maar toch is het een razend succes geworden. Hoe dat zo is gekomen moeten ze me ook nog steeds een keer uitleggen. Heeft vast iets met kuddementaliteit te maken.
Maar inderdaad, dat het goede reclame zou zijn voor anime was allicht ietwat optimistisch. Hoewel, "There is no such thing as bad publicity" was het toch? _________________ -In a truly perfect world, stupidity would hurt. Badly.
"Please spell check and proof read your post before submitting, it makes you appear smarter in the eyes of your peers!"
|
|
| Naar boven |
|
 |
mrdummy
|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:02 Onderwerp: |
|
|
Oke, swf file gemaakt:
http://mrdummy.net/zooi/flash/prei.html
Met je rechterknop menu laten afspelen (vink Play aan)
Misschien staat geluid iets te hard.
Het is gevonden op MTV, tijdens reclameblok. Het is onderdeel van vele SMS 6464 reclames, en deze komt dan ook af en toe tevoorschijn (naast andere examples) |
|
| Naar boven |
|
 |
Kaj Moderator

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:16 Onderwerp: |
|
|
| RobertJ schreef: | Tja en laat de prei nu familie zijn van de ui.
In ieder geval heeft men het over een "leek", en in mijn woordenboek is dat nog steeds vertaald als "Zomer-ui". | Sorry, een "leek" is toch echt een prei in het dagelijkse Engelse leven.  _________________ Anime-FAQ
Use jij al English in je teksten? Dat is teh 1337, weetjewel. Nihongo is ook motto cool desu.
En dat op een Nederlandstalig forum... |
|
| Naar boven |
|
 |
RobertJ

Geregistreerd op: 21-9-2004 Woonplaats: It's Yummy and Delicious With Big Breast!
|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:18 Onderwerp: |
|
|
Mmm geinig, de animatie in de SMS-commercial is anders als die in de flash-file, niet dat het veel uitmaakt, ze zijn nog steeds gebaseerd op protected works. _________________ Robert van der Veeke
Vimes's grin is as funny as the one that moves very fast towards drowning men. And has a fin on top.
http://blikjebier.deviantart.com/ Of zoek op Renderosity.com naar Robertj
http://robertj.shiranai.com - Japan Wonderland |
|
| Naar boven |
|
 |
Chib's

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:19 Onderwerp: |
|
|
@ Methellus: Dank, hoe graag ik het ook zou zeggen, die woordspelling is toeval Crazyfrog sloeg bij redelijk veel mensen toch aan, maar idd de wat grotere massa....
Ik moet wel zeggen, het liedje zelf is eigenlijk niet echt slecht, het gaat niet irriteren ofzo...
Paar kleine verschillen tussen de reclame en leekspin: Plaatje is iets kleiner en dus groter in beeld... de hand draait nu soepel door, waarschijnlijk dus uitgeknipt en er ronddraaiend opgezet.. ook is de achtergrond gefixed. Nog steeds duidelijk gestolen though : / Ook een paar frampejes bijgetekend bij de mond zodat het wat meer pat bij het liedje. (Tussenframe van het mondje is trouwens wel /heel/ slecht getekend als je het mij vraagt : / ) |
|
| Naar boven |
|
 |
Joran

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:24 Onderwerp: |
|
|
| Chib's schreef: | | Ik moet wel zeggen, het liedje zelf is eigenlijk niet echt slecht, het gaat niet irriteren ofzo... |
Volgens mij is het júist irritant En daarom kan het misschien wel populair worden, omdat het zo fout is, net als CrazyFrog |
|
| Naar boven |
|
 |
Chib's

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:26 Onderwerp: |
|
|
| Joran schreef: | | Chib's schreef: | | Ik moet wel zeggen, het liedje zelf is eigenlijk niet echt slecht, het gaat niet irriteren ofzo... |
Volgens mij is het júist irritant En daarom kan het misschien wel populair worden, omdat het zo fout is, net als CrazyFrog |
Ben ik niet met je eens.. Crazy frog was irritant omdat het zowiezo al mijn smaak muziek niet was, en het zowiezo een cover was..
Dit is nog redelijkzins origineel, klinkt wel lekker, en zit ritme in, tis alleen in een andere taal, that's all. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mirai

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:30 Onderwerp: |
|
|
tis heel vreemd... maar dit is echt niet irritant of zo... meer heel gezellige achtergrond muziek...
maar wordt hier echt iets tegen ondernomen dat het zomaar wrodt aangeboden als ringtoon? _________________ "Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly!"
http://akashi-mirai.deviantart.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
Chib's

|
Geplaatst: Di 04 Jul 2006, 22:34 Onderwerp: |
|
|
Lijkt me wel toch? Op zijn minst Viz (Als die over de rechten beschikken) informeren... Website van het bedrijf trouwens gevonden : /
http://www.sms2.tv/nl.html |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|