| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Op welke dag ? |
| Vrijdag |
|
7% |
[ 1 ] |
| Zaterdag |
|
28% |
[ 4 ] |
| Zondag |
|
64% |
[ 9 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 14 |
|
| Auteur |
Bericht |
ZeroLifePoints

|
Geplaatst: Di 15 Jun 2010, 20:37 Onderwerp: |
|
|
| KawaiiSyringa schreef: |
Holy shit! Die is echt epic! O__O |
O_O die kende ik nog niet..............
dansjes die ik nog moet gaan leren:
-CIRNO! (9)
- Deze bad apple dance
- Renai circulation (gewoon omdat die leuk is xD )
@KliChan
Is het zo erg dan O_O _________________ I'm the kind of person who doesn't read the manual before playing a videogame
ZeroLifePoints @ Deviantart |
|
| Naar boven |
|
 |
Dnstje

|
Geplaatst: Vr 18 Jun 2010, 04:07 Onderwerp: |
|
|
Oeh,, Ik heb me Remilia al af ^^,, dus denk dat ik die wel mee heb @ Abunai, zet mij er ook maar op xD.
| ZeroLifePoints schreef: |
-CIRNO! (9)
- Deze bad apple dance
|
Dansjes! Ken je No Life Queen? Ik heb hem een kleinbeetje geoefent, Tomasu kent hem ook een klein beetje xD..
de Idiote 9 dans ken ik ook al onderhanden ^^
*and damn, ik post weer zo laat en ben een tijdje niet op het forum geweest.. Ik post vanmiddag verder wel, ik ben een beetje brak om even 4:15 sochtens te posten *awesomeface* _________________ Chibicon 2010: Remi
Abunaicon 2010: Hinata,Patchouli,TF
MCM Expo 2010 okt: ??
AMV~ Himitsu.
bloggyblog http://flan.dnstje.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
ZeroLifePoints

|
Geplaatst: Vr 18 Jun 2010, 21:21 Onderwerp: |
|
|
| Dnstje schreef: | Oeh,, Ik heb me Remilia al af ^^,, dus denk dat ik die wel mee heb @ Abunai, zet mij er ook maar op xD.
| ZeroLifePoints schreef: |
-CIRNO! (9)
- Deze bad apple dance
|
Dansjes! Ken je No Life Queen? Ik heb hem een kleinbeetje geoefent, Tomasu kent hem ook een klein beetje xD..
de Idiote 9 dans ken ik ook al onderhanden ^^
*and damn, ik post weer zo laat en ben een tijdje niet op het forum geweest.. Ik post vanmiddag verder wel, ik ben een beetje brak om even 4:15 sochtens te posten *awesomeface* |
Dat liedje ken ik ja! Heb volgens mij het dansje al een keer gezien *zet no life queen op lijst* _________________ I'm the kind of person who doesn't read the manual before playing a videogame
|
| Naar boven |
|
 |
Aoko

|
Geplaatst: Vr 18 Jun 2010, 22:12 Onderwerp: |
|
|
@ Dnstje:
je staat erbij
No life no queen is leuk. lekker eenvoudig dansje op een fijn ritme xD |
|
| Naar boven |
|
 |
Kagemaru

Geregistreerd op: 1-2-2005 Woonplaats: Aperture Science Research Facility
|
Geplaatst: Vr 18 Jun 2010, 22:20 Onderwerp: |
|
|
Trouwens, als we er echt voor kiezen om te dansen tijdens Abunai (en dit ook goed op te nemen), moeten we er natuurlijk wel voor zorgen dat we het ook echt GOED doen. Dat we dus niet over komen als wat blije 14 jarige guppies die net met pijn en moeite hun eerste hare hare yukaitje dansen.
Ook moet het ergens gedaan worden waar mensen die er geen interesse in hebben geen last van ons hebben, maar waar toch iedereen het kan zien. Buiten is goed. Jammer dat we nog niet precies weten hoe de omgeving eruit ziet. |
|
| Naar boven |
|
 |
ZeroLifePoints

|
Geplaatst: Vr 18 Jun 2010, 22:30 Onderwerp: |
|
|
Ik ben momenteel bezig iemand mee te krijgen naar abunai, omdat mijn ouders me als 15-jarige niet alleen in de trein het halve land door laten kruisen.
Zodra dat geregeld is koop ik mijn kaartje en ga ik mijn best doen voor een cosplay maken. _________________ I'm the kind of person who doesn't read the manual before playing a videogame
|
| Naar boven |
|
 |
Dnstje

|
Geplaatst: Za 19 Jun 2010, 02:43 Onderwerp: |
|
|
| Kagemaru schreef: | Trouwens, als we er echt voor kiezen om te dansen tijdens Abunai (en dit ook goed op te nemen), moeten we er natuurlijk wel voor zorgen dat we het ook echt GOED doen. Dat we dus niet over komen als wat blije 14 jarige guppies die net met pijn en moeite hun eerste hare hare yukaitje dansen.
Ook moet het ergens gedaan worden waar mensen die er geen interesse in hebben geen last van ons hebben, maar waar toch iedereen het kan zien. Buiten is goed. Jammer dat we nog niet precies weten hoe de omgeving eruit ziet. |
Mmm, Ik ken het geluid en het filmen regelen, me yukkuri wil zowiezo rondrijden met muziek , en een cam (1080p) ken denk ik wel van pas komen.
(ik zou es een keer als nitori komen eigelijk xD)
en haha hare hare yukai is nu wel een beetje overdone eigelijk. ik ga me best doen om ze goed te kunne dansen.
| ZeroLifePoints schreef: | Ik ben momenteel bezig iemand mee te krijgen naar abunai, omdat mijn ouders me als 15-jarige niet alleen in de trein het halve land door laten kruisen.
Zodra dat geregeld is koop ik mijn kaartje en ga ik mijn best doen voor een cosplay maken. |
Woon je ver van abunai af? want ik moet denk ik zowiezo 2 uur trein reizen door half nederland xD.. _________________ Chibicon 2010: Remi
AMV~ Himitsu.
|
| Naar boven |
|
 |
ZeroLifePoints

|
Geplaatst: Ma 21 Jun 2010, 09:20 Onderwerp: |
|
|
| Dnstje schreef: |
| ZeroLifePoints schreef: | Ik ben momenteel bezig iemand mee te krijgen naar abunai, omdat mijn ouders me als 15-jarige niet alleen in de trein het halve land door laten kruisen.
Zodra dat geregeld is koop ik mijn kaartje en ga ik mijn best doen voor een cosplay maken. |
Woon je ver van abunai af? want ik moet denk ik zowiezo 2 uur trein reizen door half nederland xD.. |
Ik woon ergens in Noord-Holland in de omgeving van Haarlem............ Veldhoven is dan een aardig einde weg ;_; _________________ I'm the kind of person who doesn't read the manual before playing a videogame
|
| Naar boven |
|
 |
ZeroLifePoints

|
Geplaatst: Ma 05 Jul 2010, 19:24 Onderwerp: |
|
|
BUMP!
En ik moet melden dat ik niet naar Abunai kan. Voor mijn dan misschien een andere keer! _________________ I'm the kind of person who doesn't read the manual before playing a videogame
|
| Naar boven |
|
 |
Aoko

|
Geplaatst: Ma 05 Jul 2010, 19:47 Onderwerp: |
|
|
dankje voor de bump. Jammer dat het gepaard gaat met slecht nieuws. Ik haal je dan wel van de lijst. jammer, keek er al naar uit om je tegen te komen .Dan maar een volgende con .
@ iedereen:
na even de reacties te hebben gelezen kwam ik erachter dat er een aantal mensen zijn die ook een dans(je) van touhou willen doen. Ik zal een lijst bijhouden met de muziek en dansjes (met desnoods links naar de filmpjes welke dansjes dat zijn en hoe ze moeten). Geef dus maar allen wat liedjes op . |
|
| Naar boven |
|
 |
KliChan

Geregistreerd op: 3-10-2007 Woonplaats: Tussen bananen en krokodillen
|
|
| Naar boven |
|
 |
Dirk_Ermen

|
Geplaatst: Ma 05 Jul 2010, 20:12 Onderwerp: |
|
|
Ik zie een topic over een touhou group!
Ik zal hier ook bij zijn als Ran Yakumo. Misschien om de familie compleet te maken dat er nog mensen als Yukari of Chen willen komen? =3 _________________ Beware: Highly Addicted to DDR, ITG and PIU...
Want Proof? Click Here! |
|
| Naar boven |
|
 |
Aoko

|
Geplaatst: Ma 05 Jul 2010, 22:19 Onderwerp: |
|
|
@ KliChan:
Heb je van de lijst gehaalt, jammer dat je niet meer mee doet
@ Dirk_Ermen:
je staat erbij !
het zou zeker leuk zijn om een Yukari of Chen erbij te hebben
maar het duurt nog wel even dus misschien over een tijdje wel  |
|
| Naar boven |
|
 |
Dnstje

|
Geplaatst: Do 08 Jul 2010, 21:57 Onderwerp: |
|
|
lol mijn schuld zeker. _________________ Chibicon 2010: Remi
AMV~ Himitsu.
|
| Naar boven |
|
 |
Aoko

|
Geplaatst: Wo 21 Jul 2010, 00:02 Onderwerp: |
|
|
| Dnstje schreef: | | lol mijn schuld zeker. |
vast niet xD
ik kom maar eens (helaas) slecht nieuws mededelen. Sakuya cosplay ga ik helaas niet meer halen voor abunai. Dankzij tijd te kort en een magere budget, vooral tijd te kort. het was niet eens in te beelden dat ik het niet zou halen .
Ik ben ook niet actief bezig op het forum. Dus als iemand de lijst etc. voortaan bij wil houden, ga je gang . ik vind het zeer jammer dat ik sakuya heb moeten cancelen mijn excuses voor degenen die er onwijs naar uitkeken
veel succes gewenst aan de rest ! |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|