| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Baris

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 01:02 Onderwerp: De AnimeParty: nu ook voor jou! |
|
|
Hoi, wat is de AnimeParty vragen de meeste die op dit topic hebben gedrukt zich waarschijnlijk af?
Om dit uit te leggen gebruik ik even een lap tekst van de website:
Een vakantieparty
De AnimeParty (ofterwijl AP) is een "vakantie party" die een aantal dagen duurt speciaal voor de anime fans.
Het evenement wordt 2 maal per jaar gehouden en gaat nu al richting zijn 20ste jubileum.
De AnimeParty's worden in de zomervakantie gehouden, meestal in maand augustus aan het eind van de bouwvak en in de wintervakantie gehouden vlak voor de jaarwisseling.
De AP's in de zomer noemen we dan ook "Zomerparty" en die in de winter heeft verassend genoeg als bijnaam "Winterparty".
De zomerparty duurt 5 dagen en is meestal van maandag tot vrijdag. De winterparty is meestal korter met maar 4 dagen.
Wat valt er allemaal te doen?
Wat doen we meestal op de AP? Kijk maar naar de foto's met een kleine selectie van activiteiten van de vorige AP's:
Films kijken op groot scherm.
Buiten plezier maken.
Barbecueën!
Barbeque maaltijd ~~ (ook voor de veggies)
Je kunt zelf koken.
Of voor een klein bedrag lekker mee eten.
Samen wat spelen op het doek.
Over de LAN met elkaar spelen.
Er worden ook op de consoles gespeeld.
Of spannende kaartspelen tegen elkaar.
En als je er toch even uit wilt, kun je naar Amstelveen gaan en winkelen bij OCS...
Of een uitstapje doen en winkelen in Alphen a/d Rijn.
En dit zijn slechts enkele voorbeelden van wat we zoal doen op de gemidelde AP.
Voor wie is de AP?
Van oorsprong is de AP al jarenlangeen groep vrienden die samen komen om gezellig te te gamen, anime uit te wisselen, wat te drinken en simpelweg lol te maken. Voorheen kwamen nieuwe mensen voornamenlijk bij de groep als ze via iemand geintroduceerd of mee genomen werden.
Maar dit is je kans! We nodigen Bij deze alle mensen met een voorliefde voor Anime, Gamen en lol maken in het algemeen uit om samen met ons mee te doen aan de AP en een geweldige midweek te hebben in een informele en gezellige sfeer!!
Helaas zitten er wel een paar kleine regels aan vast:
-Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om mee te kunnen doen dit IVM de legale leeftijd voor drank, en bepaalde beeldmateriaal of spellen die getoond kunnen worden.
-Je moet zelf voor slapen spullen zorgen, hier is een aparte zaal voor maar je moet wel zelf een luchtbed of slaapmatje meenemen.
-Eten, drinken en snacks zul je zelf moeten regelen, in de avonden is er altijd wel iemand die kookt en waarbij je mee kan eten, drinken en het ontbijt en eventuele snacks moet je echter geheel zelf regelen.
-Uiteraard willen wij ook nog wel eens terug kunnen komen op de locaties die wij verhuren, daarom hebben wij ook de regel dat iedereen zijn eigen rommel opruimt en na afloop (Bij voorbeeld na het koken van een maaltijd) even mee helpt met opruimen.
-Mits je je PC of Laptop meeneemt naar de AP dan verzoeken we je om een LAN kabel en een stekkerblok mee te nemen voor je PC.
Kortom als je een gezellig persoon bent die een of meerdere dagen lol wilt maken tussen een groepje geschifte anime en game fans dan is de AP absoluut iets voor jouw!!
Dus nog even samen gevat:
Max aantal pers.: ~24
Minimale leeftijd: 18+
Datum: 17 aug 2009 vanaf ~12:00 uur t/m 21 aug 2009 om ~18:00 uur
Inschrijven kan via DEZE LINK
Is iets je niet helemaal duidelijk of heb je nog vragen stel ze dan gerust! _________________ Official Animecon Gameroom Guy
Gameroom requests go here: http://forum.animecon.nl/forum.asp?FORUM_ID=6 |
|
| Naar boven |
|
 |
Shadow_Zero

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 07:54 Onderwerp: |
|
|
Ik heb wel vakantie die periode, misschien dat ik ook nog wel even langsdrop (maar ik denk niet de hele week)  _________________ Last.fm: http://www.last.fm/user/Shadow_Z/ |
|
| Naar boven |
|
 |
shiner

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 10:42 Onderwerp: |
|
|
Oeh, klinkt leuk! Ik ga mijn kalender weer even opruimen om er vrij voor te maken.
Over de pagina, hij is wat onduidelijk dus hier een tipje voor de rest:
Vergeet de tekst, registreer en inloggen, dan is het ineens heel duidelijk. _________________ Thats what life is, you get the wind knocked out of you, time after time, but you just won't quit because you don't want to stop playing the game! |
|
| Naar boven |
|
 |
babyentei

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 12:21 Onderwerp: |
|
|
lijkt me best tof; maar ik heb 2 vragen; ik kan een luchtbed meenemen, maar neem aan dat die daar opgepompt kan worden? XD en ik beschik denk ik niet over een LAN kabel, wel over een laptop, is dat een probleem als ik tóch op internet wil?
leuk idee  _________________ Abunai '10: Classic Lolita (Lilac dress and black blouse and black/white skirt)
Senza lei non posso vivere
Voglio un messaggio di amore |
|
| Naar boven |
|
 |
mrdummy
|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 13:01 Onderwerp: |
|
|
Er zijn wat meldingen dat inschrijven niet goed gaat. Heb je zelf ook problemen mee, meld alstublieft via PM, niet hier.
Ik zal proberen de problemen opsporen en fixen. Ik heb al zelf wat getest en kan zelf geen bugs vinden, terwijl anderen wel moeite hebben.
Beschrijf zo goed mogelijk de probleem, en vertel ook welke browser (en versie) en welke OS.
Back to topic:
Ik neem genoeg kabels mee, dus don't worry.
Ik heb al vaker georganiseerd (dus voor 19e keer al) dus ik weet wat er allemaal voor nodig is.
Ik wil ook mededelen dat mijn mame kast aanwezig is, en er komt SF4 spel op. Ik ben van plan een kleine tournament te houden op AP19 en zal proberen een leuk prijs voor de winnaar te geven.
Ik hoop dat er genoeg mensen inschrijven, want ik moet minimaal 15 mensen hebben om uit de kosten te komen. Het liefst alle 5 dagen.
Bij ruim voldoende mensen kan ik makkelijker een goed prijzenpakket samenstellen voor SF4 event. Kom en doe mee!
Alvast hartelijk dank!
Nog een aandachtpunt: bestaande deelnemers van vorige animeparties zitten al in forum, maar de password is veranderd. Maak gebruik van password recovery (nieuwe aanvragen dus) en je kan daarna inschrijven. |
|
| Naar boven |
|
 |
Shadow_Zero

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 14:29 Onderwerp: |
|
|
"anime uitwisselen" klinkt wel discutabel trouwens
En 18+ leeftijd geldt in Nederland toch alleen voor sterke drank en live action hp films? XD
Was er ook een maximum aantal bezoekers? _________________ Last.fm: http://www.last.fm/user/Shadow_Z/ |
|
| Naar boven |
|
 |
RobertJ

Geregistreerd op: 21-9-2004 Woonplaats: It's Yummy and Delicious With Big Breast!
|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 15:06 Onderwerp: |
|
|
Dan heb ik mijn eigen party al, die aan de andere kant van de wereld.
En dan is het is een keertje om de hoek voor mij (ik werk alweer een tijdje in alphen). Dus jullie gedragen je wel als ik er niet ben. _________________ Robert van der Veeke
Vimes's grin is as funny as the one that moves very fast towards drowning men. And has a fin on top.
http://blikjebier.deviantart.com/ Of zoek op Renderosity.com naar Robertj
http://robertj.shiranai.com - Japan Wonderland |
|
| Naar boven |
|
 |
Tsukino Usagi

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 15:32 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat ik er ook wel 1 of 2 dagen bij ben, het is alweer zo lang geleden dat ik er voor het laatst heen ben geweest. ^^ Moet alleen nog even kijken wanneer ik kom. _________________ たったひとりの あいしてくれるヒトを
まってるの ムーン・プリンセス |
|
| Naar boven |
|
 |
Case_S

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 18:15 Onderwerp: |
|
|
De vorige AP ben ik op de BBQ geweest, dat was hartstikke gezellig. Dus dit jaar kom ik ook zeker weer op de BBQ dag! Of ik nog meer dagen blijf weet ik nu nog niet. _________________ 猿も木から落ちる。 |
|
| Naar boven |
|
 |
mrdummy
|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 19:37 Onderwerp: |
|
|
| Shadow_Zero schreef: | | Was er ook een maximum aantal bezoekers? |
Gebouw kan 80 mensen aan, maar we doen rond 30 personen, en 24 mensen die tafel nodig hebben.
Ruimte voorlopig genoeg.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Windbell

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 23:09 Onderwerp: |
|
|
*even de site bekeken*
"Hoe kan ik mezelf aanpassen" xD
Klinkt leuk! Denk niet dat ik de hele week zou komen (rond die datum ben ik waarschijnlijk kapot van m'n "vakantie" net ervoor), maar als 't kan kom ik zeker een paar dagen langs
En- Dit is zelfs afreisbaar voor mij xD
EDIT: Foto 1 - Zijn jullie nou Top Gear aan 't kijken? xD (de man op 't scherm lijkt verdacht veel op Jeremy Clarkson..)
EDIT2: [muggenzifterij]Foto van Alphen is niet echt recent meer.. Burger King is failliet en overgenomen door de McDonalds (harder falen kan je gewoon niet..)[/muggenzifterij] _________________ o( ≧∀≦ )o
Because I can. |
|
| Naar boven |
|
 |
Baris

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 23:36 Onderwerp: |
|
|
| Windbell schreef: | *even de site bekeken*
"Hoe kan ik mezelf aanpassen" xD
Klinkt leuk! Denk niet dat ik de hele week zou komen (rond die datum ben ik waarschijnlijk kapot van m'n "vakantie" net ervoor), maar als 't kan kom ik zeker een paar dagen langs ;D
En- Dit is zelfs afreisbaar voor mij xD
EDIT: Foto 1 - Zijn jullie nou Top Gear aan 't kijken? xD (de man op 't scherm lijkt verdacht veel op Jeremy Clarkson..) |
Helaas is de website geëxplodeerd ongeveer 3 seconden nadat ik hem getest had en dit topic aanmaakte >.> dus zul je even moeten wachten tot Mrdummy dit aangepast heeft.
En ja Top Gear is altijd leuk ^_^ _________________ Official Animecon Gameroom Guy
Gameroom requests go here: http://forum.animecon.nl/forum.asp?FORUM_ID=6 |
|
| Naar boven |
|
 |
Windbell

|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 23:41 Onderwerp: |
|
|
| Baris schreef: | | (...) En ja Top Gear is altijd leuk ^_^ |
Als jullie weer Top Gear gaan kijken, kom ik! xD _________________ o( ≧∀≦ )o
Because I can. |
|
| Naar boven |
|
 |
Atomsk

Geregistreerd op: 26-7-2004 Woonplaats: Where flying silver spoons eat melting marmalade moons
|
Geplaatst: Wo 22 Jul 2009, 00:44 Onderwerp: |
|
|
Voor degenen die de weg een beetje kwijt zijn op die site en willen inschrijven:
- Klik hier om een forumaccount aan te maken.
- Wanneer het forumaccount geactiveerd is, log dan in op de site.
- Ga naar Parties -> AnimeParty 19 en klik op de 'inschrijven' tab rechts. Hier kun je aangeven welke dag(en) je wilt komen.
Wil je achteraf wat aanpassen, dan kun je dat doen op je persoonlijke pagina (als je ingelogd bent). _________________ PSN Id |
|
| Naar boven |
|
 |
mrdummy
|
Geplaatst: Wo 22 Jul 2009, 01:02 Onderwerp: |
|
|
Ik hoor dat mensen niet graag nog een keer op Dutchanime forum willen inschrijven. Dat is begrijpelijk omdat er anders teveel forums zijn voor sommige mensen.
Je bent niet verplicht om wat te posten. De Animeparty site maakt gebruik van login systeem van de forum om inloggen goed te laten verlopen. Beide sites zijn aan elkaar gekoppeld, het is dus niet twee keer inschrijven.
Als je eenmaal je account hebt geactiveerd, kun je meteen naar Animeparty site gaan en daar bij een party inschrijven. Het is dus de eenmalige procedure. Inloggen blijft gelijk.
Mijn excuses voor een kleine ongemak over aanwezigheid van de forum naast AP site.
De lanparty deel is opgezet om met elkaar te kunnen spelen (WC3, Battlefield, etc) en van internet te mogen gebruiken wanneer die aanwezig is. Het gaat erom dat we samen vakantie kunnen vieren met samen kijken, spelen, bbq houden, samen uitgaan. De Animeparty is volwassener geworden en het is anders dan voorgaande jaren, en we willen wat kunnen genieten en ontspannen.
Laatst aangepast door mrdummy op Wo 22 Jul 2009, 09:16, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|