|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Welke tijd voor de fotoshoot? |
| 15:30 |
|
37% |
[ 6 ] |
| 15:30 |
|
37% |
[ 6 ] |
| 12:00 |
|
12% |
[ 2 ] |
| Andere tijd? |
|
12% |
[ 2 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 16 |
|
| Auteur |
Bericht |
Soque

Geregistreerd op: 17-5-2007 Woonplaats: I'm the monkey, I can go anywhere!!
|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 16:22 Onderwerp: |
|
|
| iloon schreef: | | omg alle amulet soorten op de voorgrond en op de achtergrond 20 Amu's in school uniform *ziet het al voor zich* xD |
Ow gosh, ik moet daar echt een groepsfoto van hebben!
@Mitzuki: Zijn het er inmiddels echt al 20 o_o....? _________________ Yaoicon 2010: Kagamine Rin (Magnet)
Animecon 2010: Kiki (Kiki's Delivery Service) / Kagamine Rin (Aku no Musume)
Abunai 2010: Cloche Leythal Pastalia (Ar Tonelico II) / Chie Satonaka (Persona 4) |
|
| Naar boven |
|
 |
Mitzuki

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 16:29 Onderwerp: |
|
|
| Soque schreef: | | iloon schreef: | | omg alle amulet soorten op de voorgrond en op de achtergrond 20 Amu's in school uniform *ziet het al voor zich* xD |
Ow gosh, ik moet daar echt een groepsfoto van hebben!
@Mitzuki: Zijn het er inmiddels echt al 20 o_o....? | dunno XD ben de tel kwijt geraakt bij 10 (and i mean this >.<) Ik kan daar zelf heel slecht tegen als ik ergens rondloop in precies het zelfde pakje van een ander. Kijk soms kan het niet anders XD maar er zijn 3 andere guardian's die het zelfde pakje zowat aan hebben en dan gaan er 10 als amu _________________ If you think i dont like you || It's NOT just your imagination
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Soque

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 16:39 Onderwerp: |
|
|
| Mitzuki schreef: | | dunno XD ben de tel kwijt geraakt bij 10 (and i mean this >.<) Ik kan daar zelf heel slecht tegen als ik ergens rondloop in precies het zelfde pakje van een ander. Kijk soms kan het niet anders XD maar er zijn 3 andere guardian's die het zelfde pakje zowat aan hebben en dan gaan er 10 als amu |
Tien Amu's is ook al heel wat...
En ik snap wat je bedoelt, het kan erg vervelend zijn als je iemand in dezelfde cosplay rond ziet hobbelen. (Vooral als het een beter kostuum is dan het jouwe TT_TT.)
Afgelopen Animecon waren er ook twee groepjes, die ook de band/gekisou kostuums uit Suzumiya Haruhi no Yuutsu droegen. Dat had ik totaal niet verwacht! Ik had eigenlijk een foto van alle groepjes samen gewild, maar dat is jammergenoeg niet gelukt.
Eh...sorry voor de offtopicness ^_^;; _________________ Yaoicon 2010: Kagamine Rin (Magnet)
Abunai 2010: Cloche Leythal Pastalia (Ar Tonelico II) / Chie Satonaka (Persona 4) |
|
| Naar boven |
|
 |
Mitzuki

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 16:41 Onderwerp: |
|
|
| Soque schreef: | | Mitzuki schreef: | | dunno XD ben de tel kwijt geraakt bij 10 (and i mean this >.<) Ik kan daar zelf heel slecht tegen als ik ergens rondloop in precies het zelfde pakje van een ander. Kijk soms kan het niet anders XD maar er zijn 3 andere guardian's die het zelfde pakje zowat aan hebben en dan gaan er 10 als amu |
Tien Amu's is ook al heel wat...
En ik snap wat je bedoelt, het kan erg vervelend zijn als je iemand in dezelfde cosplay rond ziet hobbelen. (Vooral als het een beter kostuum is dan het jouwe TT_TT.)
Afgelopen Animecon waren er ook twee groepjes, die ook de band/gekisou kostuums uit Suzumiya Haruhi no Yuutsu droegen. Dat had ik totaal niet verwacht! Ik had eigenlijk een foto van alle groepjes samen gewild, maar dat is jammergenoeg niet gelukt.
Eh...sorry voor de offtopicness ^_^;; | grap is dat ik alleen die van jullie zag XD en die andere pas op foto's _________________ If you think i dont like you || It's NOT just your imagination
 |
|
| Naar boven |
|
 |
kishu

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 17:08 Onderwerp: |
|
|
Klopt ik was de eerste Amulet Heart,
Maar omdat jij hem ook opeens wou (SHUSI) dacht ik laat ik maar een andere doen, want ik wou toch nog een cosplay maken. Ik ga dus als KusuKusu, wel balen dat er geen Rima komt xD Ik kan ook als haar maar dan kan ik KusuKusu niet dragen
Dus Rima doe ik wel een andere keer
Clowndrop, Seraphicharm, Lunaticharm en Amulet Fortune wil ik ook nog graag doen. Maar Amulet Angel en Devil zijn ook erg leuk  _________________ Abunai'10'vr:Miku Normal|za-Miku Magnet|zo:Just me! :3
Tsunacon: Azu-nyan K-On!
Animecon'11'vr'Yui-Listen|za:Yowane Haku-Syncrhonicity|zo-? |
|
| Naar boven |
|
 |
KawaiiSyringa

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 18:39 Onderwerp: |
|
|
Ik wil niet meer als Amu T^T
maar ik kan het nu niet meer veranderen =____=
ik heb er niet echt meer zin in.... =( _________________ <3
Chibicon 2010: Alice (sort of)
Abunai 2010: Igiko & Children's Day Lithuania
Elf Fantasy Fair Arcen 2010: ..? |
|
| Naar boven |
|
 |
webzine

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 18:43 Onderwerp: |
|
|
| kishu schreef: | Klopt ik was de eerste Amulet Heart,
Maar omdat jij hem ook opeens wou (SHUSI) dacht ik laat ik maar een andere doen, want ik wou toch nog een cosplay maken. Ik ga dus als KusuKusu, wel balen dat er geen Rima komt xD Ik kan ook als haar maar dan kan ik KusuKusu niet dragen
Dus Rima doe ik wel een andere keer
Clowndrop, Seraphicharm, Lunaticharm en Amulet Fortune wil ik ook nog graag doen. Maar Amulet Angel en Devil zijn ook erg leuk  |
& clown drop is te veel werk om in die korte tijd nog te maken (voor mij en mn ma dan toch)
owja, kunnen jullie op tijd laten weten of het in de voor of namidag wordt, want ik neem nog een andere cosplay mee voor het ander deel van de dag  _________________ made in asia: amulet dia
chibicon: amulet dia, chiyo-chan
abunai: amulet dia (cosplay compo)
eff: blood elf?
facts: ? |
|
| Naar boven |
|
 |
Veiana

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 18:45 Onderwerp: |
|
|
Gaat er ook een groep op abunai zijn?
Misschien ga ik kiseki dan proberen te maken tegen dan.
*grote kans is ook dat het pas volgend jaar zal gebeuren XD hangt af hoe snel ik nieuw naaimachine heb xD* |
|
| Naar boven |
|
 |
webzine

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 18:49 Onderwerp: |
|
|
op abu gingen we normaal met de cosplay compo meedoen, maar dat gaat wss niet door
damn vei kan je daar geen jaar mee wachten, ik had gezecht dat ik dan tadase ging crosplayen, en ik heb voor dit jaar nog veel te veel cosplays gepland xD _________________ made in asia: amulet dia
chibicon: amulet dia, chiyo-chan
abunai: amulet dia (cosplay compo)
eff: blood elf?
facts: ? |
|
| Naar boven |
|
 |
Veiana

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 18:55 Onderwerp: |
|
|
@webzine
ik zei toch dat mss ook niet gaat lukken dit jaar xD. |
|
| Naar boven |
|
 |
Soque

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 18:56 Onderwerp: |
|
|
| KawaiiSyringa schreef: | Ik wil niet meer als Amu T^T
ik heb er niet echt meer zin in.... =( |
Aww, don't worry! Het wordt vast heel gezellig! Ik begrijp dat het een domper is als je verwacht had dat jij de enige Amu zou zijn. Maar het is beter om met een hele groep te zijn, waarmee je lekker gezellig rond kan hobbelen en foto's maken, dan dat je de enige bent en niet wordt herkend. Een vriendin van mij ging op de vrijdag van Animecon 2008 als Amu, maar werd eigenlijk niet echt opgemerkt.
Geef de moed niet op, probeer het van de zonnige kant te zien!
Als je jezelf echt wilt onderscheiden van de groep, neem dan een herkenbaar attribuut mee. (Je kan natuurlijk ook voor de grap een generaalspet en een fluit meenemen, zodat je het leger van Amu's kan leiden :3. Dan ben je niet zomaar Amu, maar generaal Amu!) _________________ Yaoicon 2010: Kagamine Rin (Magnet)
|
| Naar boven |
|
 |
Mitzuki

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 18:58 Onderwerp: |
|
|
| Soque schreef: | | KawaiiSyringa schreef: | Ik wil niet meer als Amu T^T
ik heb er niet echt meer zin in.... =( |
Aww, don't worry! Het wordt vast heel gezellig! Ik begrijp dat het een domper is als je verwacht had dat jij de enige Amu zou zijn. Maar het is beter om met een hele groep te zijn, waarmee je lekker gezellig rond kan hobbelen en foto's maken, dan dat je de enige bent en niet wordt herkend. Een vriendin van mij ging op de vrijdag van Animecon 2008 als Amu, maar werd eigenlijk niet echt opgemerkt.
Geef de moed niet op, probeer het van de zonnige kant te zien!
Als je jezelf echt wilt onderscheiden van de groep, neem dan een herkenbaar attribuut mee. (Je kan natuurlijk ook voor de grap een generaalspet en een fluit meenemen, zodat je het leger van Amu's kan leiden :3. Dan ben je niet zomaar Amu, maar generaal Amu!) |
was ze toevallig een van de 3 amu's met neon roze haar XD _________________ If you think i dont like you || It's NOT just your imagination
 |
|
| Naar boven |
|
 |
kishu

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 19:23 Onderwerp: |
|
|
Ik weet het niet meer xD
Op animecon was er vrijdag idd een SC! groepje, AmuletHeart, Tadase en Ikuto. Ook nog een Amulet Clover Heart en Spade die niet een helemaal komplete kostuum hadden maar wel cute waren<3
Ik heb ook nog een Amulet Dia gezien en een Amu in school uniform.
Ik hoop trouwens wel dat mijn cosplay een beetje herkent wordt, ikgeloof van niet namelijk
( heb dat echt altijd bij Anju, Amulet Heart, Rima en Alice >__<) _________________ Abunai'10'vr:Miku Normal|za-Miku Magnet|zo:Just me! :3
Tsunacon: Azu-nyan K-On!
Animecon'11'vr'Yui-Listen|za:Yowane Haku-Syncrhonicity|zo-? |
|
| Naar boven |
|
 |
SUSHI

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 19:47 Onderwerp: |
|
|
Tja dat leger Amu's zal je in elk geval herkennen  _________________
  |
|
| Naar boven |
|
 |
iloon

|
Geplaatst: Do 21 Mei 2009, 21:10 Onderwerp: |
|
|
Amu Invasion!! xD
haha omg nu staat er bij de beginpost:
iloon:iloon
ik ga als mezelf dus xD _________________ Ik heb niet gefaald, maar juist succes geboekt door een manier te vinden dat niet werkt. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
|