| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
babyentei

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 09:31 Onderwerp: Re: Nana |
|
|
| rebornaddict schreef: | | Misa Death Note schreef: | Bedoel je die van elfenlied
weetje
menjes zeggen van mij je was geen cosplay
maar ik was de eerste keer en dan koop ik niet meteeen heel pak |
Bij cosplay is het juist de bedoeling dat je het pak maakt/koopt. xD
Anders ben je gewoon jezelf. |
om nog even hierop terug te komen (ik zie m net pas):
mijn eerste cosplay kostte me al iets van 250 euro (alles bij elkaar he), omdat ik het gewoon góed wilde hebben, en niet dat het bedrag iets zegt, maar idd 2 haarelastiekjes is dan toch net iets simpeler. het is je instelling. wil ik echt goed cosplayen, of niet?
ik had toen zelfs mn haar laten knippen als het personage xD
dus het is gewoon de instelling van (nieuwe) cosplayers, en persoonlijk geniet ik meer van cosplayers die hun best doen, en misschien niet perfect erbij lopen, dan 'cosplayers' die een paar simpele dingetjes aan hun uiterlijk veranderen...  _________________ Abunai '10: Classic Lolita (Lilac dress and black blouse and black/white skirt)
Senza lei non posso vivere
Voglio un messaggio di amore |
|
| Naar boven |
|
 |
chiraky

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 20:44 Onderwerp: |
|
|
dit is mijn eerste cosplay en animecon o.o ik dacht als het de eerste keer is laat ik het maar meteen goed doen Ik ga samen met wat vrienden als one piece en bleach characters, ik word monkey d luffy en koop de hele set op internet , 2 kameraaden worden brook (afro FTW ) en sanji en heb net nieuw huisje toevallig in almelo dus lekker pitten bij mij thuis, iemand tips? _________________ Monkey D Luffy @ animecon |
|
| Naar boven |
|
 |
PearlTVXQ

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 21:31 Onderwerp: |
|
|
| Soque schreef: | | Mag ik dat op een tegeltje :3? |
XD
Ik vind het ook wel zo, ik ben nu ook erg mjn best aan het doen met mijn kostuum (mijn allereerste cosplay) om er iets origineels van te maken enz.
Ik vind t echt veel leuker als mensen hun best ervoor doen! |
|
| Naar boven |
|
 |
Soque

Geregistreerd op: 17-5-2007 Woonplaats: I'm the monkey, I can go anywhere!!
|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 22:52 Onderwerp: |
|
|
Oh god, Pearl, die is prachtig xD
Ik ben het wel met je eens, het is inderdaad veel leuker om te zien dat mensen moeite hebben gestoken in hun kostuum.
Zoals het gezegde idd luidt: "Twee staartjes maakt nog geen Misa". _________________ Yaoicon 2010: Kagamine Rin (Magnet)
Animecon 2010: Kiki (Kiki's Delivery Service) / Kagamine Rin (Aku no Musume)
Abunai 2010: Cloche Leythal Pastalia (Ar Tonelico II) / Chie Satonaka (Persona 4) |
|
| Naar boven |
|
 |
Evadoll

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 23:32 Onderwerp: |
|
|
Haha mijn quote begint een legende te worden! XD
| Quote: | | dit is mijn eerste cosplay en animecon o.o ik dacht als het de eerste keer is laat ik het maar meteen goed doen Ik ga samen met wat vrienden als one piece en bleach characters, ik word monkey d luffy en koop de hele set op internet , 2 kameraaden worden brook (afro FTW ) en sanji en heb net nieuw huisje toevallig in almelo dus lekker pitten bij mij thuis, iemand tips? |
Sanji~! <3 En een Brook, geweldig! Ik ben benieuwd naar het resultaat (en ik wil met jullie op de foto haha!) _________________ . x ~ . x . ~x .
Abunai '10; Utena (Rose Bride) & Euphemia (Code Geass)
Acon '11: Vivi (One Piece) & Rita (Tales of Vesperia) |
|
| Naar boven |
|
 |
Designy

|
Geplaatst: Di 09 Feb 2010, 00:16 Onderwerp: |
|
|
| Kotone-Sayuri schreef: | | Ik ga weer in me Rachel Alucard cosplay van Blazblue, netzoals op Tsunacon ^^ |
Ik ga proberen om Taokaka te maken (en als het niet lukt voor Acon dan voor Abunai) dus maybe ook een Taokaka bij de BlazBlue groep!
Ja op Tsunacon was er ook 1, maar vond die niet echt geslaagd. Maar dat is mijn mening. _________________ Toekomstige cosplay:
Ash Ketchum (Sir Aaron Costume)
Chibicon '10:
- ? |
|
| Naar boven |
|
 |
chiraky

|
Geplaatst: Di 09 Feb 2010, 10:55 Onderwerp: |
|
|
| Evadoll schreef: | Haha mijn quote begint een legende te worden! XD
| Quote: | | dit is mijn eerste cosplay en animecon o.o ik dacht als het de eerste keer is laat ik het maar meteen goed doen Ik ga samen met wat vrienden als one piece en bleach characters, ik word monkey d luffy en koop de hele set op internet , 2 kameraaden worden brook (afro FTW ) en sanji en heb net nieuw huisje toevallig in almelo dus lekker pitten bij mij thuis, iemand tips? |
Sanji~! <3 En een Brook, geweldig! Ik ben benieuwd naar het resultaat (en ik wil met jullie op de foto haha!) |
ja ik ben ook benieuwd, we hebben allemaal nog nooit cosplay gedaan, en ben niet zo fotogeniek eigenlijk  _________________ Monkey D Luffy @ animecon |
|
| Naar boven |
|
 |
Pwnz0rDim

|
Geplaatst: Di 09 Feb 2010, 17:19 Onderwerp: |
|
|
1ste dag: Hidan (normaal)
2de dag: Hidan (zwart wit geschminkt)
3de dag: Solid Snake (waarschijnlijk) |
|
| Naar boven |
|
 |
babyentei

|
Geplaatst: Vr 12 Feb 2010, 17:55 Onderwerp: |
|
|
als ons budget het toelaat wil ik als 2e cosplay op animecon elisabeth doen, uit Kuroshitsuji =P
dan dezelfde jurk als de dame hier op dit plaatje, in het midden (rode jurk) http://sgcafe.com/attachment.php?attachmentid=204611&stc=1&d=1253467566 _________________ Abunai '10: Classic Lolita (Lilac dress and black blouse and black/white skirt)
Senza lei non posso vivere
Voglio un messaggio di amore |
|
| Naar boven |
|
 |
Samui07

|
Geplaatst: Vr 12 Feb 2010, 17:58 Onderwerp: |
|
|
Ik ga als Izumi Konata van Lucky Star in summer uniform.
Vind haar echt geweldig! xD _________________ Why do people always want to prove they're the only one who are right. D: |
|
| Naar boven |
|
 |
KliChan

Geregistreerd op: 3-10-2007 Woonplaats: Tussen bananen en krokodillen
|
Geplaatst: Za 13 Feb 2010, 19:12 Onderwerp: |
|
|
Al zo veel Kuroshitsuji cosplayers op Acon.
Misschien moet ik mijn Ciel toch maar weer meenemen.. :C _________________ Horo horo horo horo~
Verkooptopic: http://aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=16458 |
|
| Naar boven |
|
 |
Misu

Geregistreerd op: 30-4-2008 Woonplaats: vleuten, aka 'gat zonder schoenenwinkel'
|
Geplaatst: Za 13 Feb 2010, 19:35 Onderwerp: |
|
|
lol ik ga ook 2 dagen als ciel ^^;; zaterdag z'n roze jurk en zondag z'n circus outfit  _________________ Smart critiques. Stupid creates. |
|
| Naar boven |
|
 |
Brooke

|
Geplaatst: Za 13 Feb 2010, 20:59 Onderwerp: |
|
|
| chiraky schreef: | | Evadoll schreef: | Haha mijn quote begint een legende te worden! XD
Sanji~! <3 En een Brook, geweldig! Ik ben benieuwd naar het resultaat (en ik wil met jullie op de foto haha!) |
ja ik ben ook benieuwd, we hebben allemaal nog nooit cosplay gedaan, en ben niet zo fotogeniek eigenlijk  |
Hoi ik ga zelf ook als luffy maar welke versie vertel ik nog niet _________________ Seriously easy going.
Don't take life too seriously: nobody gets out alive. |
|
| Naar boven |
|
 |
chanisco

|
Geplaatst: Za 13 Feb 2010, 21:10 Onderwerp: bwahahah i'm gonna be evil itself >:3 |
|
|
ik ga als akeifa(yu-gi-oh) of harima(school-rumble)
ik ga meeste maken denk ik
maar de ketting van akeifa en bril van harima moet ik wel kopen X3
ook moet ik een 8-pack nemen bwahahha weer 2 bij XD
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Veiana

|
Geplaatst: Za 13 Feb 2010, 21:17 Onderwerp: |
|