| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Misaki Kumiko

|
Geplaatst: Zo 31 Jan 2010, 16:05 Onderwerp: |
|
|
| owja XD ? heb anders nog niks ontvangen aan pb maar ben wel in afwachting daarvan though |
|
| Naar boven |
|
 |
Giel

|
Geplaatst: Zo 31 Jan 2010, 21:23 Onderwerp: |
|
|
| Vreemd, stuur je er nog wel 1. |
|
| Naar boven |
|
 |
Risa

|
Geplaatst: Di 02 Feb 2010, 00:23 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de CD en het magazine!  _________________ Proud to be an official Sadie and gazette FC member <33 gazette FTW ^^ |
|
| Naar boven |
|
 |
Misaki Kumiko

|
Geplaatst: Di 02 Feb 2010, 22:55 Onderwerp: |
|
|
| je hebt een PB |
|
| Naar boven |
|
 |
Giel

|
Geplaatst: Do 04 Feb 2010, 16:12 Onderwerp: |
|
|
| Jij ook! |
|
| Naar boven |
|
 |
Giel

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 22:07 Onderwerp: |
|
|
| Bump. |
|
| Naar boven |
|
 |
Misaki Kumiko

|
Geplaatst: Wo 10 Feb 2010, 18:53 Onderwerp: |
|
|
Orandojin is betaald heb je ook ff een pb gestuurd ;3 |
|
| Naar boven |
|
 |
Misaki Kumiko

|
Geplaatst: Wo 17 Feb 2010, 21:22 Onderwerp: |
|
|
| eh.=.=...beste Giel ...ik heb je dus ongeveer een week geleden een PB gestuurd en ook netjes in het forum vermeld dat ik je betaald heb ..ik heb tot heden geen reactie gekregen en ik wil toch echt graag m'n orandojin ...dus ik zou et fijn vinden als je me liet weten wanneer je het op de post gaat doen ... |
|
| Naar boven |
|
 |
NeeNee
|
Geplaatst: Do 18 Feb 2010, 16:34 Onderwerp: |
|
|
^ Wees blij dat je hem hebt. Hij had me niet eens laten weten dat er een andere gegadigde was. -_-
De openingspost is ook al weken niet geüpdatet. |
|
| Naar boven |
|
 |
Giel

|
Geplaatst: Do 18 Feb 2010, 17:23 Onderwerp: |
|
|
| Ik had je vanaf het begin gezegd dat er nog iemand met interesse was hoor NeeNee.. En ik zou graag willen dat als jullie iets met me willen bespreken dat je een PB stuurt, wel zo netjes. |
|
| Naar boven |
|
 |
NeeNee
|
Geplaatst: Do 18 Feb 2010, 23:04 Onderwerp: |
|
|
| Giel schreef: | | Ik had je vanaf het begin gezegd dat er nog iemand met interesse was hoor NeeNee.. En ik zou graag willen dat als jullie iets met me willen bespreken dat je een PB stuurt, wel zo netjes. |
Dat heb je niet. Ik heb net alle PB's die ik destijds van je gehad heb herlezen (dat waren er welgeteld twee), en er staat absoluut nergens iets in over een andere geďnteresseerde. Dat kan ook niet, want Misaki heeft pas drie dagen later hier in het topic gepost.
Ik kan aannemen dat je ongeduldig wordt als ik niet meteen reageer, maar dan was het WEL ZO NETJES geweest om me te laten weten dat je aan iemand anders wou verkopen.
En nu je hier zo vlakaf zit te liegen is mijn behoefte om discreet te zijn wel helemaal over. Sorry hoor. |
|
| Naar boven |
|
 |
Giel

|
Geplaatst: Vr 19 Feb 2010, 01:00 Onderwerp: |
|
|
Als je aub wilt ophouden met dingen verdraaien. Jij hebt mij gePMt hoeveel verzendkosten naar België zouden zijn, waar ik op heb geantwoord.
Vervolgens krijg ik ruim 2(!) weken later de vraag van jou of hij er nog is, waarop ik antwoord dat hij verkocht is.
Heb jij in de tussentijd hem gekocht? Nee. Heb je een vaste intentie uitgesproken hem te willen kopen (oftewel mij gevraagd hem vast te houden)? Nee. Ik krijg elke dag mails van mensen die een prijsopgave willen en vervolgens niet tot een aanschaf overgaan, als je hem had willen kopen ben je daar ruim toe in staat geweest. Enigszins naar dat je nu mijn naam als verkoper door wilt verpesten door dit soort berichten te plaatsen. |
|
| Naar boven |
|
 |
NeeNee
|
Geplaatst: Vr 19 Feb 2010, 04:05 Onderwerp: |
|
|
Ik weet dat ik hem niet gereserveerd had, je had het recht om hem aan iemand anders te verkopen. Ik had het alleen wel zo beleefd gevonden als je dat even laten weten had, aangezien je toch wist dat ik geďnteresseerd was (of als je tenminste de openingspost had aangepast, zodat ik had kunnen zien dat hij gereserveerd/weg was). Op deze manier voelde ik mij een beetje gepasseerd.
En nee, ik weet niet hoeveel van dat soort vragen een verkoper gewoonlijk krijgt, ik heb nog nooit iets verkocht. Als het echt zo'n overrompeling was, mijn excuses.
Wat ik niet snap is waarom je erover liegt? Je zegt dat je mij gewaarschuwd had, terwijl dat toch echt niet zo is. Vind je het gek dat ik daar kwaad om word? |
|
| Naar boven |
|
 |
Misaki Kumiko

|
Geplaatst: Za 27 Feb 2010, 13:54 Onderwerp: |
|
|
Hallo Giel ,
Ik heb begrepen dat je afhandelingen over je spullen liever via PM wilt bespreken om zo niet een negatieve indruk te geven ,wanneer dit niet nodig is.Daarom zal ik voorlopig ook niks op het topic posten aangezien we dit misschien toch via pm kunnen oplossen ? ( dit is absoluut geen dreiging hoor dus ik hoop niet dat het je het verkeerd opvat)
Voor nu heb ik weer een PM gestuurd over het ontvang van Orandojin plus het boekenleggertje van Nana.....
Waarom ik dit toch even hier post is gewoon puur om te vermelden hoe de zaken een beetje aan toe gaan.
Ik denk dat dat wel fijn is ,zodat andere mogelijk kopers ook weten hoe het aan toe gaat. Verkopers krijgen gevraagd en ongevraagd feedback.
Zelf geef ik elke verkoper wel feedback terug. |
|
| Naar boven |
|
 |
Misaki Kumiko

|
Geplaatst: Di 02 Mrt 2010, 13:03 Onderwerp: |
|
|
Heb m'n orandojin vandaag ontvangen !
dankjewel |