| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Kutabare!!!!!

Geregistreerd op: 24-7-2004 Woonplaats: Terneuzen (voorheen Silent Hill)
|
Geplaatst: Zo 07 Feb 2010, 01:12 Onderwerp: |
|
|
| wongchung schreef: | | God of War,..'nuff said!! |
Volle bak met je eens. Ik heb toch maar de Collectors Edition van GOW3 besteld . Tja, als GOW3 de eigenlijke reden was om een PS3 voor aan te schaffen, dan moet je het toch wel een beetje groots aanpakken. Ik hoop ook gauw de demo van Zware Regen te kunnen spelen, want ik wil eerst zien hoe dat spel zich gaat uitpakken. _________________ It doesn't matter if you're smart, dumb, ugly or pretty... We're all the same when we're dead.
25% Manga fan, 15% Anime fan, 160% Gamer!!!!
http://www.myspace.com/darmspoeling |
|
| Naar boven |
|
 |
Esmée

|
Geplaatst: Zo 07 Feb 2010, 01:21 Onderwerp: |
|
|
Ōkami!
Voor de Wii.
Als ik deze heb uitgespeeld ga ik over naar Zelda: Twilight Princess.
Maar die blijft zo duur.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Origami

|
Geplaatst: Zo 07 Feb 2010, 01:28 Onderwerp: |
|
|
@Kutabare
Ik speel de demo van Zware Regen al sinds gister.
Het is echt epic =)
Je moet er alleen wel even inkomen en aan de controls wennen en....aan de wat inferieure VA... _________________ 안녕하세요? 저는 Origami 예요
The Last Express krijgt een verfilming! WOOT! |
|
| Naar boven |
|
 |
Joriaan
|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 00:21 Onderwerp: |
|
|
| 1silenthill4ever schreef: | | Maar ik vond Mass Effect 1 niet zo boeiend jammer genoeg en ben ook niet van plan om het nog te gaan spelen. Moet ik Mass effect 2 dan maar laten liggen of kan het zo zijn dat als ik deel 2 heb gespeeld ik ook deel 1 wil spelen? | TJa, dan zou ik in ieder geval de main storyline van deeltje 1 uitspelen, dan heb je daar de highlights van meegepikt, kan je de schurftigheid van deel 1 voor een groot deel ontwijken en kom je een stuk meer leuke dingen tegen in deel 2. Sowieso kom je in deel 2 dingen tegen die je niet tegenkomt zonder een savegame, of die anders gewoonweg raar zijn. Dan krijg je het eerdergenoemde effect van YO SHEPHERD, HOW'S LIEF, NIGGA, voelt gewoon raar. Ook moet je een aantal keuzes maken aan het einde van deel 1 die het universum letterlijk veranderen, altijd leuk. Interactie met teamgenoten is ook belangrijk, alles straalt door naar deel 2. Zelfs de kleinste opmerking wordt onthouden (of je nagejaagd). Zoals ik al zei, ervaring is alles.
Maar ja, aan de andere kant: ik geef enkel advies en een mening he, doe wat je zelf wil =D
Ontopic: ik heb vannacht met m'n oude sparmaatje tot in de vroege uren / lege kratten bier lekker Guilty Gear XX zitten spelen. We spelen allebei op gigantisch hoog niveau, wat de matches altijd skin-of-their-teeth maakt en zelfs voor oningewijde toeschouwers erg tof. Getuige mijn andere vrind die urenlang z'n klep hield en totaal gehypnotiseerd zat te kijken, wat 'ie normaal nooit doet. Anyway, it was awesome, ben blij. _________________ *sig/avi komt eraan, thanx groottelimiet* |
|
| Naar boven |
|
 |
Origami

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 05:04 Onderwerp: |
|
|
"spelen allebei op gigantisch hoog niveau,"
dat dacht ik ook over mij en Street Fighter 2.
Tot ik online ging met Street Fighter 2 HD Remix =S _________________ 안녕하세요? 저는 Origami 예요
|
| Naar boven |
|
 |
Origami

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 05:05 Onderwerp: |
|
|
Tot ik online ging met Street Fighter 2 HD Remix =S _________________ 안녕하세요? 저는 Origami 예요
|
| Naar boven |
|
 |
Origami

|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 05:05 Onderwerp: |
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Joriaan
|
Geplaatst: Ma 08 Feb 2010, 10:27 Onderwerp: |
|
|
Daarom houd ik ook niet van online met fighters, ik sla liever mijn opponent IRL op z'n bakkes als ik verlies om een debiele reden.
Daarom houd ik ook niet van online met fighters, ik sla liever mijn opponent IRL op z'n bakkes als ik verlies om een debiele reden.
Daarom houd ik ook niet van online met fighters, ik sla liever mijn opponent IRL op z'n bakkes als ik verlies om een debiele reden. _________________ *sig/avi komt eraan, thanx groottelimiet* |
|
| Naar boven |
|
 |
Apathy

|
Geplaatst: Di 09 Feb 2010, 13:47 Onderwerp: |
|
|
Net begonnen aan Bioshock 2, ziet er weer veelbelovend uit  _________________ Gaze into the void. It is the perpetuity in which they dwell. |
|
| Naar boven |
|
 |
SirBob
|
Geplaatst: Di 09 Feb 2010, 17:12 Onderwerp: |
|
|
Op dit moment Mass Effect 2 installeren, even kijken of het nog wat leuks is die game voor de rest nog altijd verslaafd aan C&C4  |
|
| Naar boven |
|
 |
1silenthill4ever
|
Geplaatst: Wo 10 Feb 2010, 02:57 Onderwerp: |
|
|
Singelplayer mode Bioshock 2. _________________ Music=Life |
|
| Naar boven |
|
 |
AuroraKyokouko

|
Geplaatst: Wo 10 Feb 2010, 09:13 Onderwerp: |
|
|
drr ofcourse.. _________________ Favo anime: FMA & tsubasa, Kobato, k-on!
Cosplays: Mokona(tsubasa), Tenten(Naruto), Hinata (shippuuden), Sakura (tsubasa), Kureha (shining tears x wind), May chang (fma) |
|
| Naar boven |
|
 |
Kutabare!!!!!

Geregistreerd op: 24-7-2004 Woonplaats: Terneuzen (voorheen Silent Hill)
|
Geplaatst: Wo 10 Feb 2010, 11:30 Onderwerp: |
|
|
| Origami schreef: | @Kutabare
Het is echt epic =)
Je moet er alleen wel even inkomen en aan de controls wennen en....aan de wat inferieure VA... |
Ik heb hem anders niet in de EU en US PSstores gezien. Maar ja, morgen of s'nachts dan maar eens even checken. _________________ It doesn't matter if you're smart, dumb, ugly or pretty... We're all the same when we're dead.
25% Manga fan, 15% Anime fan, 160% Gamer!!!!
http://www.myspace.com/darmspoeling |
|
| Naar boven |
|
 |
Danirure

|
Geplaatst: Wo 10 Feb 2010, 16:16 Onderwerp: |
|
|
Garry's Mod en Team Fortress 2 <3 _________________ Is is wetter under water, if you're there when it rains?
CCM3 is geweest! Volgend jaar weer
een Camping meeting door cosplayers voor cosplayers & non-cosplayers |
|
| Naar boven |
|
 |
The Kid

|
Geplaatst: Wo 10 Feb 2010, 16:19 Onderwerp: |
|
|
| Kutabare!!!!! schreef: | | Origami schreef: | @Kutabare
Het is echt epic =)
Je moet er alleen wel even inkomen en aan de controls wennen en....aan de wat inferieure VA... |
Ik heb hem anders niet in de EU en US PSstores gezien. Maar ja, morgen of s'nachts dan maar eens even checken. |
Je bent niet de enigste, ik ben ook wel benieuwd.  _________________ Tsukai | Tsunacon
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|