| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Dejiko Aniway Staff

|
Geplaatst: Di 19 Jan 2010, 20:17 Onderwerp: Dybex: stop met subben van FMA: Brotherhood |
|
|
De Franse anime-uitgever Dybex heeft recent in een nieuwsbrief gevraagd Franse fansubbers te stoppen met het maken fansubs van Full Metal Alchemist: Brotherhood. Dit vanwege de uitzending van de serie op Daily Motion die al door Dybex wordt verzorgd. Vooralsnog wordt deze serie alleen on-line beschikbaar gemaakt met Franse subs.
Dybex vraagt de subbers te stoppen en doet een beroep op hun liefde voor anime. Als ze er nu mee stoppen zal dat geen gevolgen voor hen hebben, aldus de nieuwsbrief van Dybex. Naast FMA: Brotherhood zal ook "Durarara!" en "Dance in the Vampire Bund" via Daily Motion uitgezonden worden - met Franse subs uiteraard.
Bron: Dybex nieuwsbrief / Jurry Bakker _________________
Hee nieuw forumlid! Wist je al dat AniWay ook een magazine is? Doe eens klikken dan!
Laatst aangepast door Dejiko op Wo 20 Jan 2010, 11:14, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Rodi

|
Geplaatst: Di 19 Jan 2010, 20:31 Onderwerp: |
|
|
Ik ben benieuwd naar de reactie van de fansubbers! _________________ Captain August. Wandtegels zijn de loljpegs van vroeger |
|
| Naar boven |
|
 |
baka boy

|
Geplaatst: Di 19 Jan 2010, 20:33 Onderwerp: |
|
|
merde! ik kan geen Frans gaat Dybex ook Nederlandse Subs Streamen!? _________________ m'n Last.fm
m'n hyvie
my animelist
I'm a falling stone in a world of glass!
I'm a ticking bomb with a smiling mask |
|
| Naar boven |
|
 |
Twisted_Edge

|
Geplaatst: Di 19 Jan 2010, 21:18 Onderwerp: |
|
|
Not likely. Frankrijk heeft er een veel grotere markt voor. Dybex zal het waarschijnlijk wel in afzienbare tijd uitbrengen in boxen. Me dunkt eind dit jaar of volgend jaar... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|