| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
Dejiko Aniway Staff

|
Geplaatst: Za 05 Dec 2009, 12:31 Onderwerp: Westerweel Jr. en Sr. in Astroboy dub |
|
|
Musicalster/presentator Bas Westerweel gaat de stem inspreken van wetenschapper Tenma in de nieuwe tekenfilm Astro Boy. Ook voor zijn zoon Sebastiaan is een rol weggelegd, zo maakte Independent Films vrijdag bekend. Sebastiaan, 9 jaar, kruipt met zijn stem in de huid van een vriendje van Astro. Astro Boy is als manga bekend sinds de lancering in de jaren vijftig in Japan, onder de titel Tetsuwan Atom. De stripheld was al te zien op de internationale televisie en zijn loopbaan wordt nu op het witte doek vervolgd.
Astro Boy is vanaf 3 februari te zien in de Nederlandse bioscopen.
Bron _________________
Hee nieuw forumlid! Wist je al dat AniWay ook een magazine is? Doe eens klikken dan! |
|
| Naar boven |
|
 |
baka boy

|
Geplaatst: Za 05 Dec 2009, 17:05 Onderwerp: |
|
|
verkeerde foto. de Bios film is compleet C.g
 _________________ m'n Last.fm
m'n hyvie
my animelist
I'm a falling stone in a world of glass!
I'm a ticking bomb with a smiling mask |
|
| Naar boven |
|
 |
Ragorlang
|
Geplaatst: Za 05 Dec 2009, 18:45 Onderwerp: |
|
|
Ik weet het niet, vind de oude serie misschien iets beter naar mij mening.
Ook heb ik op de Engelse Zender: BBC 2 de vernieuwde versie gezien van de Serie.
Hopelijk gaan ze dan (Nederlandse TV) de Serie van Astroboy uitzenden als de Film 'n succes word hier in Nederland. |
|
| Naar boven |
|
 |
custardo

|
Geplaatst: Za 05 Dec 2009, 20:15 Onderwerp: |
|
|
Als Astroboy in Nederland een succes wordt, eet ik mijn schoenen op. (Nee, niet echt.) _________________ VERRRWISSELLLL! |
|
| Naar boven |
|
 |
mac_oni

Geregistreerd op: 9-10-2004 Woonplaats: Back to basic. Please adopt me.
|
Geplaatst: Za 05 Dec 2009, 23:18 Onderwerp: |
|
|
| custardo schreef: | | Als Astroboy in Nederland een succes wordt, eet ik mijn schoenen op. (Nee, niet echt.) |
Om eerlijk te zijn doe ik met je mee. (Ik meen het. we maken er een con event van.)
Mijn broer keek al een beetje scheel toen hij Pluto ontving van de goed heilig man. _________________ Twitter! |
|
| Naar boven |
|
 |
RobertJ

Geregistreerd op: 21-9-2004 Woonplaats: It's Yummy and Delicious With Big Breast!
|
Geplaatst: Za 05 Dec 2009, 23:24 Onderwerp: |
|
|
| mac_oni schreef: | | custardo schreef: | | Als Astroboy in Nederland een succes wordt, eet ik mijn schoenen op. (Nee, niet echt.) |
Om eerlijk te zijn doe ik met je mee. (Ik meen het. we maken er een con event van.) |
Normaal gesproken zouden we dit even met de staff van het Theaterhotel moeten bespreken, maar het nuttigen van schoenen zal denk ik niet op bezwaar van hun kant stuiten. _________________ Robert van der Veeke
Vimes's grin is as funny as the one that moves very fast towards drowning men. And has a fin on top.
http://blikjebier.deviantart.com/ Of zoek op Renderosity.com naar Robertj
http://robertj.shiranai.com - Japan Wonderland |
|
| Naar boven |
|
 |
Willem

|
Geplaatst: Za 05 Dec 2009, 23:52 Onderwerp: |
|
|
Ik zal op de komende steward training aansturen op het oefenen van de heimlich manoeuvre, voor het geval iemand in z'n veters stikt. _________________
AniWay Content Provider
Crazy Rantings & Travel Blog |
|
| Naar boven |
|
 |
Ragorlang
|
Geplaatst: Di 02 Mrt 2010, 01:27 Onderwerp: |
|
|
| Oke. Heb perongeluk in de verkeerde topic gepost, maar even tussen haakjes. Is er iemand van jullie naar deze film geweest. Want ik wil naar deze film gaan kijken, maar ik ga er niet heen als hij slecht is... |
|
| Naar boven |
|
 |
Willem

|
Geplaatst: Di 02 Mrt 2010, 08:56 Onderwerp: |
|
|
De film draait in NL bijna alleen in het Nederlands. Ik wacht op de DVD voordat ik de film ga zien, want ik wil hem wel in het Engels (de originele taal) zien. _________________
AniWay Content Provider
Crazy Rantings & Travel Blog |
|
| Naar boven |
|
 |
Mitzuki

|
Geplaatst: Di 02 Mrt 2010, 08:57 Onderwerp: |
|
|
wel jmmr dat ze hem alleen in het nederlands draaien hier.
Ach dan ook maar op de dvd wachten ( liever wachten dan in het nederlands vind ik persoonlijk) _________________ If you think i dont like you || It's NOT just your imagination
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Toraoh
|
Geplaatst: Zo 28 Mrt 2010, 00:01 Onderwerp: |
|
|
Wat vreemd, ik heb deze film met mijn zoontje reeds begin oktober 2009 in de bioscoop gezien. De Vlaamse versie welteverstaan, maar de stemmen waren wel goed.
Ik zit me hier suf te zoeken naar de DVD van deze film, en nu begrijp ik dat deze gepostponed is omdat de film in NL nog moet verschijnen *zucht*
In ieder geval, Astro boy is wel een leuke film. Mijn zoontje heeft er heel hard mee gelachen, en ik had ook zo mijn momenten OK, ze hebben wat vrijheden genomen met het oorspronkelijke verhaal (Astro is ouder, Tenma's personage is nogal verandert, etc), maar als je je daar niet blind op staard is het zeker een leuke film. Het is een beetje een coming of age movie geworden vind ik, maar wel de moeite waard. "I have canons in my butt???" Geweldig  _________________ Housewife banzai! |
|
| Naar boven |
|
 |
baka boy

|
Geplaatst: Zo 28 Mrt 2010, 01:57 Onderwerp: |
|
|
oh, als iemand nog een Cartoon Studio wil kopen, nu is je kans _________________ m'n Last.fm
m'n hyvie
my animelist
I'm a falling stone in a world of glass!
I'm a ticking bomb with a smiling mask |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|