aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
00:23  Winter 2016/2017 preview en ...   Dvalinn25
15:39  Klaaghoek   Cookiemons
11:37  Wat luister jij nu?   xAi-Chan
08:55  26/2 HOBBYSTOP ❤ Figures, ...   Neko_Orihi
20:07  Laatste Aankoop   Karkat
Het is nu 27 feb 2017 01:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4063 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nieuwe Anime Aanwinsten?
BerichtGeplaatst: 06 feb 2017 18:37 

Ik heb al een hele tijd niets meer gepost sinds ik wat minder ben gaan kopen, dus het werd wel weer tijd! Vind het net wat te veel werk om alles uit te stallen, dus hierbij een foto van de ruggen. Mix van nieuwe titels en (vooral) oldschool^^. Ik ben vooral blij met de moeilijk te verkrijgen City hunter^^.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 06 feb 2017 19:29 
AniWay Crew

Oeh, City Hunter! Ik heb de eerste twee series ook op DVD! Ik heb daarna de manga gekocht, dus de rest van de TV series niet meer gekocht (en eerlijk gezegd vond ik de art van City Hunter 3 en '91 ook een beetje raar...). Had je de TV specials/OVA's/film al?

"One dumbbell, Watson! Consider an athlete with one dumbbell! Picture to yourself the unilateral development, the imminent danger of a spinal curvature. Shocking, Watson, shocking!" - The Valley of Fear

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 feb 2017 09:47 

Ash Ketchum schreef:
Oeh, City Hunter! Ik heb de eerste twee series ook op DVD! Ik heb daarna de manga gekocht, dus de rest van de TV series niet meer gekocht (en eerlijk gezegd vond ik de art van City Hunter 3 en '91 ook een beetje raar...). Had je de TV specials/OVA's/film al?

Nee, helaas^^. Ik hoorde dat de film niet echt geweldig was. Is de rest wel aan te raden:)?

Ps. Quotes van Sherlock Holmes krijgen voor mij een duim omhoog^^. Toen ik voor de eerste keer de Valley of Fear las vroeg ik me de hele tijd af wanneer Sherlock nu in het verhaal zou komen...:P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 feb 2017 10:16 
AniWay Crew

Bay City Wars en Million Dollar Conspiracy zijn matig. Secret Service vond ik wel leuk, eigenlijk gewoon een langere CH aflevering. .357 Magnum is een aardige film (met prachtige muziek!) en Goodbye My Sweetheart (door ADV uitgebracht als City Hunter The Motion Picture terwijl het niet de film, maar een special is ~_~) is... een beetje langdradig. Volgens mij was dit ADV's eerste CH uitgave, en ik kan me ook herinneren dat het beeldkwaliteit daarvan echt slecht was (en laten we eerlijk wezen, ADV's uitgaves van CH zien er over het algemeen al niet echt heel goed uit).

"One dumbbell, Watson! Consider an athlete with one dumbbell! Picture to yourself the unilateral development, the imminent danger of a spinal curvature. Shocking, Watson, shocking!" - The Valley of Fear

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 feb 2017 18:12 

@Herano
Ik zie veel van mijn collectie terug. Top :D City Hunter is mijn lievelingsserie en vooral ook omdat ik hem las in Raijin Comics magazine toen dat blad nog werd uitgegeven. Ik heb alles van City Hunter qua anime en wacht al jaren op Angel Heart om op DVD te verschijnen met ondertitels. Angel Heart is het vervolg op City Hunter.

Ik ben te spreken over de kwaliteit van ADV en heb er ook veel uitgaven van. Ik vind de serie goed vanwege de mix van humor en drama en de chemie tussen de hoofdrolspelers. De wijze waarop Ryo Saeba om gaat met vrouwen vind ik grappig en soms hilarisch om te zien. De internationale allure spreekt me ook erg aan evenals de tekenstijl. De kleding en kapsels zijn ook helemaal uit mijn tijd (eind jaren tachtig begin jaren negentig).

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 feb 2017 18:42 

Haha, dat wist ik nog, Cookiemonster, dat het één van je favorieten was^^. Ik heb nu de eerste 5 episodes gekeken en vind het erg vermakelijk! Perfect om even tussendoor te kijken. Ryo gedraagt zich als een grappige mix tussen cool en 7-jarige pervert:P. De tweede OP is awesome! Ik weet niet waarom, maar dit soort old school series geven me altijd zo een warm wollig gevoel^^.

Angel heart is live-action, right?

@Ash Thanks voor de info! Dan kijk ik nog wel of ik Secret service en Magnum een keer op de kop kan tikken. Als ik hierna er nog niet op uitgekeken ben tenminste^^.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 feb 2017 19:35 
AniWay Crew

Herano schreef:
De tweede OP is awesome! Ik weet niet waarom, maar dit soort old school series geven me altijd zo een warm wollig gevoel^^.

De PV van Go Go Heaven is heerlijk jaren '80 XD Get Wild is trouwens een van de beste anime endings ooit IMHO. Het gebruik ervan in de serie is ook zo typisch CH: de eerste paar secondes van Get Wild hoor je al in de aflevering zelf, terwijl het beeld uitzoomt, voor het pas echt overschakelt naar de credits.

Citaat:
Angel heart is live-action, right?

Er is zowel een anime als een live-action serie van Angel Heart (en natuurlijk een manga). De anime lijdt een beetje aan slechte animatie, maar heeft wel de originele stemacteurs voor de rollen die terugkeren uit CH. De live-action serie (die op Crunchyroll te vinden is) is een compacte versie van de eerste paar delen van de manga, en ik heb er echt van genoten. De acteur die Ryo deed was echt fantastisch als hem (Maar stemacteur Akira Kamiya blijft toch de beste Ryo... maar hij is sowieso mijn favoriete stemacteur. Zeker in de rol van Ryo hoor je hoe divers Kamiya kan acteren, en hoe snel hij kan omschakelen).

Angel Heart is trouwens een "semi-vervolg" in een soort parallelle universum van City Hunter, het is geen echt vervolg. Heel veel details in de achtergrondverhalen van de personage zijn veranderd ten opzichte van CH (de eerste ontmoeting tussen Ryo en Kaori is bijvoorbeeld anders, en een personage als Miki is gewoon compleet veranderd).

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 feb 2017 06:02 

@Ash Ketchum
Dank voor de uitleg. Hoop nog steeds dat een Amerikaanse uitgever ooit Angel Heart anime licenseerd en uitbrengt. Uiteindelijk zal het wel een keer gebeuren. Misschien door Discotek.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 10 feb 2017 12:08 
AniWay Crew

Omdat het hier toch even over City Hunter gaat: De eerste serie is precies dertig jaar geleden voor het eerst uitgezonden, en vanzelfsprekend kwam ook de ending theme (Get Wild van TM Network) toen uit. Het is niet alleen een van de bekendste nummers van City Hunter gebleven, Get Wild is ook een van TM Network's grootste hits geworden die _heel_ vaak wordt remixed en gecovered. En daarom brengt TM Network in april een Get Wild album uit met maar 's liefst 33 verschillende versies van Get Wild :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 10 feb 2017 14:08 

Die City Hunter maakt me wel benieuwd want lijkt populair te zijn hier, zelf nooit gezien. En de ADV uitgaves zijn uiteraard al een tijdje OOP, dus Herano dat heb je héél goed gedaan.

Deze week zelf het volgende ontvangen, eerst Berserk ontvangen via Zavvi, helaas zoals vaker verzonden in een gewone bubbel enveloppe vandaar wat deukjes in de bovenkant van de case. Gelukkig kwam deze binnen zonder doaune kosten.

Afbeelding

Dan ook deze week eindelijk mijn eerste bestelling uit de TRSI December sale ontvangen. Initieel besteld op 10 december maar deze bestelling bleef vastzitten en dus spoorloos. Na wat heen en weer communicatie met TRSI en het invullen van een claims form werd gelukkig een vervangingsbestelling verstuurd.
Op woensdag een briefje in de bus, wat me in verwarring bracht want de douanekosten waren maar de helft van wat ik voor de tweede TRSI sale bestelling had moeten betalen. Dan op donderdag maar naar het postkantoor om het pakje (nou ja pak) op te halen, en zowaar alle 18 bestelde titels zaten in de doos, dus blij met dit wel héél lage douane bedrag :-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo jullie gaan me een tijdje niet zien hier, heb wat Anime om te bekijken :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 feb 2017 12:33 

Deze week ontvangen;
Op woensdag Knights of Sidonia: Battle for Planet Nine via Amazon omdat deze daar voor een mooie prijs te krijgen was, samen besteld met de enige Fate/Kaleid release welke nog ontbrak in mijn collectie en Pet Girl of Sakurasou

Afbeelding
Afbeelding

En gisteren een pakketje opgepikt bij de post met drie FUNimation titles; Sekirei season 1 & 2 (Aniplex release die binnenkort verloopt voor FUNi), Nichijou en Wolf's Rain

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 feb 2017 12:26 

Eén aanwinst deze week, de vaak uitgestelde, Mobile Suit Zeta Gundam Part 1

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 feb 2017 14:48 
AniWay Crew

Ik wil Zeta ook nog een keertje op schijfjes hebben, maar zowel de UK als US opties zijn best wel prijzig. Wat je ook kiest, voor de 50 afleveringen ben je uiteindelijk meer dan €120 kwijt. Ook al valt het per aflevering wel mee, het is even een investering... En dan heb ik ZZ ook nog nodig en dat is ook niet goedkoop. Maar als ik Zeta en ZZ eenmaal heb, is mijn UC-verzameling (voorlopig) min of meer compleet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4063 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]