aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
00:23  Winter 2016/2017 preview en ...   Dvalinn25
15:39  Klaaghoek   Cookiemons
11:37  Wat luister jij nu?   xAi-Chan
08:55  26/2 HOBBYSTOP ❤ Figures, ...   Neko_Orihi
20:07  Laatste Aankoop   Karkat
Het is nu 27 feb 2017 01:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Kaze waar ben je mee bezig???
BerichtGeplaatst: 21 okt 2012 20:07 

Bleach box 14,15,16,17 en 18 hebben geen Nederlandse ondertitels.
Superdragontoys (grote anime winkel in Belgie) heeft al er flink over geklaagd.

Wat is dit toch. Heb ik netjes jaren al die bleach boxen verzameld tot en met box 13 en dan stoppen ze met NL subs.
Dit schend heel me vertrouwen. Dan download ik ze lekker maar. Goed bezig... NOT
Nu koop ik dus ook niks meer van KAZE van een serie die groot is en nog niet compleet uit is...

Was Kaze lekker bezig om de nieuwe Bleach movies en andere series zoals Samurai Girls te voorzien van Engels taal / ondertitels ipv alleen Japans, Frans en soms NL (heb je meer mensen die er interesse in hebben) flikken ze dit.. :((

Iemand enig idee of Kaze alsnog verder gaat met Bleach uitgave's met NL subs (movies uitgesloten)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Kaze waar ben je mee bezig???
BerichtGeplaatst: 22 okt 2012 06:32 

Zo jammer, ik heb net gekeken op de website van Kaze.fr en zie dat ze inderdaad geen Neérlandais meer vermelden bij sous-titres van Bleach box 14 en verder. Gelukkig nog wel bij Mardock Scramble, tenminste wat. Sneu voor degene die Bleach verder wil volgen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 13 nov 2012 19:09 

wildchild83 schreef:

Iemand enig idee of Kaze alsnog verder gaat met Bleach uitgave's met NL subs (movies uitgesloten)

Hoi Wildchild83.
Als distributeur van Kaze titels moet ik je helaas melden dat, zoals je reeds zelf ondervonden hebt, de volgende releases van de Bleach boxen geen Nederlandse ondertiteling meer bevatten.
Waarom...geen idee. We verkochten ze tamelijk goed.

Ik neem aan dat de ondertiteling te veel kost voor het aantal exemplaren dat verkocht word.

Ikzelf vind het persoonlijk ook spijtig, zeker omdat fans zoals jij nu tot en met box 13 zitten...

Ik zal Kaze de vraag stellen waarom ze tot die beslissing zijn gekomen. Maar verwacht niet dat ze nog boxen met Nl gaan uitbrengen.

Vriendelijke groet

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012 21:50 

Bedankt IVE! Mocht je meer weten laat het me maar horen!

Super Dragon Toys Eigenaresse was ook al heel boos en heeft al klachten neergelegd bij Kaze.
Die had ook veel teleurstellende klanten!
Het is gewoon belachelijk. Vanaf nu ga ik ook echt geen grote series meer sparen van de uitgever Kaze!
Dat vertrouwen zijn ze nu mooi kwijt geraakt als ze niet verder met Bleach gaan.
Frans kan ik niet volgen dus heb ik niks meer aan de box 14 en verder.

Ik spaar nu lekker de UK regio 2 boxen maar.
Als Kaze niet meer verder gaat na Seizoen 13 hoef eigenlijk ik niks meer met deze uitgever te maken hebben.
Sorry maar ik ben behoorlijk pissed off op Kaze dat ze dit geflikt hebben.

Kom op wat zijn nu de kosten?! Zet 1 mannetje op de NL vertaling en klaar is kees. Is echt niet zoveel duurder en heb je meteen de mensen in Nederland en deels België ook te pakken die geen of niet goed Frans verstaan. Met dat excuus moeten ze echt niet komen dat het hieraan kan liggen.

En de mensen maar zeuren dat ze allemaal downloaden en de verkoop minder gaat in het ANIME wereldje !! Als je dit soort geintjes flikt vraag je er ook om. Wat heb je nu aan incomplete series. Heb ik het liever compleet op me Harde schijf!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012 22:31 

Ik ben niet zo kapot van hun assortiment en prijs/kwaliteitverhouding; daardoor zijn mijn Kaze-dvd's op de vingers van 2 handen te tellen. Het laatste wat ik van hun gekocht heb was de Canaan-box en alleen omdat er toen geen andere uitgave van was (er komt van MVM nu dan wel een UK-versie in februari 2013 die ook nog eens goedkoper is). Het liefst heb ik toch UK uitgaves (Manga timmert wat dat betreft aardig aan de weg) of Japanse edities (van die laatste heb ik het meeste).

my Rubberslug gallery

MAL

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 29 apr 2015 17:12 

En ze doen het weer he...

One Piece DVD Movie 1-10 bevat netjes NL subs maar movie 11 (One Piece Z) gewoon enkel alleen Frans..
Tja.. zal er maar niets meer over zeggen... een grote puinhoop.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]