aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
00:23  Winter 2016/2017 preview en ...   Dvalinn25
15:39  Klaaghoek   Cookiemons
11:37  Wat luister jij nu?   xAi-Chan
08:55  26/2 HOBBYSTOP ❤ Figures, ...   Neko_Orihi
20:07  Laatste Aankoop   Karkat
Het is nu 27 feb 2017 01:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 16 jan 2017 08:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
Maakie schreef:
Raarste gozer sinds een hele lange tijd op eBay.

Ik bied dus op eBay gecombineerde verzending aan en heb iemand die me heel veel berichten stuurt dat het hem maar niet lukt om de gecombineerde verzendprijs te zien.

Ik snap niet waarom het fout gaat, dus ik probeer hem te kalmeren en leg uit dat hij beide gewoon kan kopen, en zo lang hij niet betaald, kan ik zijn invoice aanpassen naar de correcte verzendkosten. Daarna kan hij de nieuwe invoice voltooien. Krijgt hij gewoon automatische e-mailtjes van etc.

Hij blijft maar dom doen en gaat me op een gegeven moment ook screenshots sturen van waar hij zogenaamd "vast" zit...hij hoeft alleen op het knopje 'buy' te drukken en ik kan de rest voor 'm regelen...maakt niet uit hoe ik het zeg, komt maar niet op die gozer door. We berichten gigantisch veel heen en weer.

Terwijl ik ondertussen denk "nou, dit is vast deze sale niet waard, ik moet hier waarschijnlijk niet meer op gaan reageren", begint hij ondertussen berichten te sturen over het GSP program en of ik daar formulieren voor heb.

Aangezien ik geen idee heb waar hij het over heeft, ga ik op weg naar Google. Blijkbaar een programma voor 3ewereldlanden die exporteren naar Amerika???

[ http://m.memegen.com/nnnpb3.jpg ]

Misschien bedoelde hij het programma voor wereldwijde verzending bij eBay? Daarmee kun je geen zendingen combineren namelijk. Dus als je twee objecten koopt, moet je ze apart betalen en laten versturen. Je betaalt ook alvast de invoerkosten als het object boven de 22 euro is. Ik heb daar de laatste tijd veel gebruik van moeten maken en het is soms onhandig.

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 22 jan 2017 21:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Tellen rare dingen die bij mijn stand zijn gebeurd ook mee? :P

We hadden op een afgelopen conventie net een poster in prijs verlaagd van 7,50 naar 5 euro. Er kwam toen iemand langs die daar op wilde afdingen. Aangezien we net de prijs hadden verlaagd, hadden we niet echt zin om nog lager dan die 5 euro te gaan, dus we wezen zijn biedingen af.

Toen liep die persoon naar onze verkoopburen (één meter afstand van ons, dus we konden alles horen) en vroeg aan hun:

"Mag ik 5 euro lenen?"
"Huh, wil je 5 euro ruilen?"
"Nee, nee. Lenen!"
"Euh, nee."

Hij loopt vervolgens terug naar onze kraam:

"Mag ik 5 euro van jullie lenen?"
"Om het poster te kunnen kopen?"

Zonder ons te antwoorden loop hij zomaar weg van de kraam.

Wtffff was dit.

En net nog eentje op MP: "De figure ziet er slecht uit. Ik denk niet dat deze echt is.". Tsja, eh, het is een 10-jaar oude trading figure die ik voor 6 euro verkoop... Sowieso, wat is dit voor opmerking, een afding-methode...? :?

Cookiemonster schreef:
Misschien bedoelde hij het programma voor wereldwijde verzending bij eBay? Daarmee kun je geen zendingen combineren namelijk. Dus als je twee objecten koopt, moet je ze apart betalen en laten versturen. Je betaalt ook alvast de invoerkosten als het object boven de 22 euro is. Ik heb daar de laatste tijd veel gebruik van moeten maken en het is soms onhandig.


Ik dacht dat dat onderdeel was van de eBay shipping services? (Heb er verder ook niet al het verstand van hoor. :P )

De grap is dat het om 2 items ging van 3 euro per stuk, dus waarom hij de moeite voor export/import-documenten ed. zou willen doen is me sowieso een raadsel. :lol:

Ook iets vrolijks om eens te melden in dit topic~! Soms sturen mensen die figures van mij hebben gekocht foto's hoe ze gedisplayed staan bij hun, die vind ik altijd erg leuk om te zien! :D Weet ik dat een item van mij een goed tweede leven heeft gekregen en vrolijkt me helemaal op als mede-verzamelaar zeker na situaties zoals bovenstaande. ;)

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
YaYcon 2017: Darkstalkers/Vampire - Lilith Aensland
I have a stand in the dealer room! Please come by!

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 02 feb 2017 18:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 sep 2009 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Wat ik nu weer mee maak :')

Ik heb al de hele week wat lastige verkopen via marktplaats dus ik had al zo'n voorgevoel dat er nog iets aan zat te komen... en yep...
Ik had een lolita bolero/vestje al een tijdje te koop staan en ik kreeg er een geïnteresseerde op, en een dag later ineens nog iemand. Ik zal al in onderhandeling met die eerste dus ik liet de 2e even wachten zodat ik eerst duidelijke afspraken kon maken met diegene die eerder was, en de situatie meteen duidelijk was voor de 2e en voor mijzelf.
Uiteindelijk met diegene die eerder was overeen gekomen dat het tot en met vandaag voor haar gereserveerd zou staan. Dit liet ik nummer 2 weten daarna meteen weten (maar ze had al boos gereageerd in mijn email dat ze mij oneerlijk vond dat het ineens gereserveerd stond)
Ik legde haar toen eerlijk uit dat er iemand eerder dan zij had gereageerd en dat ik daarmee in onderhandeling was, en dat het tot en met vandaag gereserveerd zou staan voor diegene, mocht dit niet doorgaan, dan was zij de volgende.
De betaling van persoon 1 heb ik toen binnen gehad, waardoor het item verkocht was. Dit liet ik persoon 2 toen weten.

Vervolgens krijg ik dit terug:

Afbeelding

Excuseer?

Ik ben een domme koe omdat iemand anders simpelweg eerder reageerde en ik een regel hanteer van "Wie het eerst komt, die het eerst maalt?" :roll:

Ga er verder niet meer op reageren, maar pff wat een mensen op de wereld...

_________________
❤ Neko's verkooptopic: http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=18039 (Hobbystop! Veel figures, knuffels, wallscrolls etc.)
❤ Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/11669839 (Grote jfashion kledingkast opruiming!)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 02 feb 2017 20:58 
Offline

Geregistreerd: 03 dec 2012 12:14
Woonplaats: Regio Eindhoven
Neko_Orihime schreef:
Wat ik nu weer mee maak :')

Ik heb al de hele week wat lastige verkopen via marktplaats dus ik had al zo'n voorgevoel dat er nog iets aan zat te komen... en yep...
Ik had een lolita bolero/vestje al een tijdje te koop staan en ik kreeg er een geïnteresseerde op, en een dag later ineens nog iemand. Ik zal al in onderhandeling met die eerste dus ik liet de 2e even wachten zodat ik eerst duidelijke afspraken kon maken met diegene die eerder was, en de situatie meteen duidelijk was voor de 2e en voor mijzelf.
Uiteindelijk met diegene die eerder was overeen gekomen dat het tot en met vandaag voor haar gereserveerd zou staan. Dit liet ik nummer 2 weten daarna meteen weten (maar ze had al boos gereageerd in mijn email dat ze mij oneerlijk vond dat het ineens gereserveerd stond)
Ik legde haar toen eerlijk uit dat er iemand eerder dan zij had gereageerd en dat ik daarmee in onderhandeling was, en dat het tot en met vandaag gereserveerd zou staan voor diegene, mocht dit niet doorgaan, dan was zij de volgende.
De betaling van persoon 1 heb ik toen binnen gehad, waardoor het item verkocht was. Dit liet ik persoon 2 toen weten.

Vervolgens krijg ik dit terug:

[ http://i23.photobucket.com/albums/b367/Scarlett_/screenshots/Screenshot_20170202-164839_zpsqdrvegfq.png ]

Excuseer?

Ik ben een domme koe omdat iemand anders simpelweg eerder reageerde en ik een regel hanteer van "Wie het eerst komt, die het eerst maalt?" :roll:

Ga er verder niet meer op reageren, maar pff wat een mensen op de wereld...


de neiging om te reageren is aan mijn kant wel heel groot, maar snap dat je daar je energie niet aan wil verspillen...wat een rare mensen inderdaad


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 02 feb 2017 22:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 sep 2009 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Kuro26 schreef:

de neiging om te reageren is aan mijn kant wel heel groot, maar snap dat je daar je energie niet aan wil verspillen...wat een rare mensen inderdaad


Ik zat mezelf ook echt in te houden hoor, maar na een paar keer diep ademhalen bedacht ik dat reageren en haar de huid vol schelden bij dit soort gevallen niet veel nut heeft. Een berichtje richting de klantenservice van MP en screenshots van haar reactie hier en op facebook leken me effectiever :P
Ik verwacht niet dat MP veel gaat doen trouwens, maar misschien krijgt ze een waarschuwing of word haar account gedelete, ik probeer vooral te voorkomen dat anderen ook last met haar krijgen. Ze lijkt me niet echt een plezier om mee te dealen ook als een item nog wel beschikbaar is.

Bij deze als je een marktplaats berichtje krijgt (en helemaal als je jfashion/lolita of kawaii spul verkoopt) met deze naam, dan raad ik aan om er niet op in te gaan. Zelfs toen het item nog niet definitief verkocht was en alleen gereserveerd gedroeg ze zich al onbeschoft, dus ik wil niet weten hoe een eventuele koop bij haar gaat. :roll:

_________________
❤ Neko's verkooptopic: http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=18039 (Hobbystop! Veel figures, knuffels, wallscrolls etc.)
❤ Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/11669839 (Grote jfashion kledingkast opruiming!)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 03 feb 2017 06:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
Maakie schreef:
Ik dacht dat dat onderdeel was van de eBay shipping services? (Heb er verder ook niet al het verstand van hoor. :P )

Ja en nee, het is het Global Shipping Program van eBay (Programma voor Wereldwijde Verzending). Sommige verkopers (de laatste tijd steeds meer) maken er gebruik van. De verkoper stuurt zijn pakketje naar/levert het af en de verdere afhandeling wordt gedaan door hun, dus formulieren invullen en inklaring etc. Dan wordt het pakketje vanaf daar verzonden.

Ik merk recent dat veel verkopers die zich bevinden in Groot-Brittannië er ook al gebruik van maken voor versturen naar Nederland, terwijl dat eigenlijk nog niet hoeft. Zal wel te maken hebben met de Brexit.

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 06 feb 2017 19:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Neko_Orihime schreef:
Kuro26 schreef:

de neiging om te reageren is aan mijn kant wel heel groot, maar snap dat je daar je energie niet aan wil verspillen...wat een rare mensen inderdaad


Ik zat mezelf ook echt in te houden hoor, maar na een paar keer diep ademhalen bedacht ik dat reageren en haar de huid vol schelden bij dit soort gevallen niet veel nut heeft. Een berichtje richting de klantenservice van MP en screenshots van haar reactie hier en op facebook leken me effectiever :P
Ik verwacht niet dat MP veel gaat doen trouwens, maar misschien krijgt ze een waarschuwing of word haar account gedelete, ik probeer vooral te voorkomen dat anderen ook last met haar krijgen. Ze lijkt me niet echt een plezier om mee te dealen ook als een item nog wel beschikbaar is.

Bij deze als je een marktplaats berichtje krijgt (en helemaal als je jfashion/lolita of kawaii spul verkoopt) met deze naam, dan raad ik aan om er niet op in te gaan. Zelfs toen het item nog niet definitief verkocht was en alleen gereserveerd gedroeg ze zich al onbeschoft, dus ik wil niet weten hoe een eventuele koop bij haar gaat. :roll:


Nou, ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je die persoon hebt aangegeven bij MP, pfft.

Het jammere op dit soort momenten is dat je te makkelijk de gebruikersnaam van een MP account kan veranderen, maar een waarschuwing is altijd fijn.

Wat MP doet is verschillend, ik heb dit (jammer genoeg) ook al meerdere keren meegemaakt en meestal kreeg ik geen reactie of een reactie dat ze een 'notitie' er van hebben gemaakt (zoals jij nu). Wel heb ik één keer (sweet juistice :twisted: ) het bericht gekregen dat ze hebben besloten de gebruiker te verwijderen. :)

Cookiemonster schreef:
Maakie schreef:
Ik dacht dat dat onderdeel was van de eBay shipping services? (Heb er verder ook niet al het verstand van hoor. :P )

Ja en nee, het is het Global Shipping Program van eBay (Programma voor Wereldwijde Verzending). Sommige verkopers (de laatste tijd steeds meer) maken er gebruik van. De verkoper stuurt zijn pakketje naar/levert het af en de verdere afhandeling wordt gedaan door hun, dus formulieren invullen en inklaring etc. Dan wordt het pakketje vanaf daar verzonden.

Ik merk recent dat veel verkopers die zich bevinden in Groot-Brittannië er ook al gebruik van maken voor versturen naar Nederland, terwijl dat eigenlijk nog niet hoeft. Zal wel te maken hebben met de Brexit.


Als bedrijf en/of groot verzender is het zeker een handige service lijkt me. En het is ook logisch nu je het zegt met Brexit inderdaad!

Persoonlijk merkte ik dat het een nogal groot invulwerk is voor een envelop/pakketje waar ik anders gewoon een CN22 (of heel zeldzaam CN23 ) op plak. :lol:

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
YaYcon 2017: Darkstalkers/Vampire - Lilith Aensland
I have a stand in the dealer room! Please come by!

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 06 feb 2017 20:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan kopers op Etsy. Een standaard gedeelte van mijn shop's assortiment bestaat uit naai patronen van plushies die ik niet langer gebruik. Er wordt duidelijk in de titel en beschrijving aangegeven dat het hier om DIGITALE patronen gaat. Etsy heeft zelf een feature ontwikkeld om dit soort verwarring tegen te gaan en meestal gaat dit prima.

Maar je hebt wel eens van die sullen die werkelijk denken dat ze een handgemaakte plushie voor $8 USD krijgen of dat de patronen per post worden opgestuurd of gewoon de listing NIET LEZEN. Ze lezen de instructies ook niet die mee stuur met hun aankoop en yup, je raadt het al: mensen willen hun geld terug. Wat dus mooi niet doorgaat, aangezien ze al over de download bestanden beschikken.

Maar 1 transactie in het specifiek zit nog steeds in m'n achterhoofd:

Afbeelding

The fu?!? Ze geeft me niet eens de kans om te reageren door direct een negatieve review achter te laten. We wonen niet allemaal in dezelfde tijdzones.

Nou is dit niet direct een smet op m'n goede reputatie op Etsy met een historie van bijna duizend sales, dus qua statistieken doet het me niks. Maar serieus, ik bood haar zelfs nog aan om te helpen. :? En dan krijg je dit ervoor terug.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 13 feb 2017 19:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Goikuchan schreef:
Ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan kopers op Etsy. Een standaard gedeelte van mijn shop's assortiment bestaat uit naai patronen van plushies die ik niet langer gebruik. Er wordt duidelijk in de titel en beschrijving aangegeven dat het hier om DIGITALE patronen gaat. Etsy heeft zelf een feature ontwikkeld om dit soort verwarring tegen te gaan en meestal gaat dit prima.

Maar je hebt wel eens van die sullen die werkelijk denken dat ze een handgemaakte plushie voor $8 USD krijgen of dat de patronen per post worden opgestuurd of gewoon de listing NIET LEZEN. Ze lezen de instructies ook niet die mee stuur met hun aankoop en yup, je raadt het al: mensen willen hun geld terug. Wat dus mooi niet doorgaat, aangezien ze al over de download bestanden beschikken.

Maar 1 transactie in het specifiek zit nog steeds in m'n achterhoofd:

[ http://pre01.deviantart.net/62e4/th/pre/i/2017/037/1/2/untitled_5_by_goiku-day3xan.jpg ]

The fu?!? Ze geeft me niet eens de kans om te reageren door direct een negatieve review achter te laten. We wonen niet allemaal in dezelfde tijdzones.

Nou is dit niet direct een smet op m'n goede reputatie op Etsy met een historie van bijna duizend sales, dus qua statistieken doet het me niks. Maar serieus, ik bood haar zelfs nog aan om te helpen. :? En dan krijg je dit ervoor terug.


Doet me aan een recente kwestie bij mij op werk denken:

Dinsdag: Iemand contacteert ons via e-mail buiten garantieperiode. Wij laten dit netjes weten en geven aan niets meer als bedrijf te kunnen betekenen. Geven hem wat advies met wat hij nu het beste zelf kan doen.

Woensdag, donderdag en vrijdag: We krijgen dagelijks een e-mail waarin deze man door blijft hameren dat we hem moeten helpen. Wij laten op een nette manier weer hetzelfde weten als hierboven.

Zaterdag: Meneer heeft uitgevonden dat we een telefoonnummer hebben en belt 5 keer op één dag (!!). Telefooncentralemedewerkers worden hem ook zat en één belooft (en zet in gang) een speciaal verzoek, buiten normale klantenservice om. Ik krijg deze zaterdag binnen, in verband met ander werk moest ik inplannen dit maandag te gaan behandelen.

Zondag: Meneer plaatst op 5 verschillende websites (en misschien wel meer, die we (nog) niet gezien hebben) 1-ster reviews voor ons bedrijf met een onderbouwing hoe we 'niks' voor hem willen doen, wij een rotbedrijf zijn, hoe we hem scammen enz. Uiteraard laat hij de 'details' weg, zoals dat hij zelf dit had kunnen voorkomen en zich te laat bij ons had gemeld.

Maandag: Open zijn verzoek en zie ondertussen wat hij zondag heeft gedaan. Wij doen zogenaamd niks? Nou, ok dan, dan krijg je niks.

Afbeelding
HIYAH met de extra service die je wilde.

@Goikuchan Ik ben niet bekend met Etsy, maar in jouw situatie, kan je dan niet alsnog iets indienen (bij Etsy klantenservice oid?) om die review weg te krijgen of in ieder geval milder?

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
YaYcon 2017: Darkstalkers/Vampire - Lilith Aensland
I have a stand in the dealer room! Please come by!

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Algemeen (ver)koop-frustratie topic!
BerichtGeplaatst: 14 feb 2017 15:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Maakie schreef:
Goikuchan schreef:
Ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan kopers op Etsy. Een standaard gedeelte van mijn shop's assortiment bestaat uit naai patronen van plushies die ik niet langer gebruik. Er wordt duidelijk in de titel en beschrijving aangegeven dat het hier om DIGITALE patronen gaat. Etsy heeft zelf een feature ontwikkeld om dit soort verwarring tegen te gaan en meestal gaat dit prima.

Maar je hebt wel eens van die sullen die werkelijk denken dat ze een handgemaakte plushie voor $8 USD krijgen of dat de patronen per post worden opgestuurd of gewoon de listing NIET LEZEN. Ze lezen de instructies ook niet die mee stuur met hun aankoop en yup, je raadt het al: mensen willen hun geld terug. Wat dus mooi niet doorgaat, aangezien ze al over de download bestanden beschikken.

Maar 1 transactie in het specifiek zit nog steeds in m'n achterhoofd:

[ http://pre01.deviantart.net/62e4/th/pre/i/2017/037/1/2/untitled_5_by_goiku-day3xan.jpg ]

The fu?!? Ze geeft me niet eens de kans om te reageren door direct een negatieve review achter te laten. We wonen niet allemaal in dezelfde tijdzones.

Nou is dit niet direct een smet op m'n goede reputatie op Etsy met een historie van bijna duizend sales, dus qua statistieken doet het me niks. Maar serieus, ik bood haar zelfs nog aan om te helpen. :? En dan krijg je dit ervoor terug.


Doet me aan een recente kwestie bij mij op werk denken:

Dinsdag: Iemand contacteert ons via e-mail buiten garantieperiode. Wij laten dit netjes weten en geven aan niets meer als bedrijf te kunnen betekenen. Geven hem wat advies met wat hij nu het beste zelf kan doen.

Woensdag, donderdag en vrijdag: We krijgen dagelijks een e-mail waarin deze man door blijft hameren dat we hem moeten helpen. Wij laten op een nette manier weer hetzelfde weten als hierboven.

Zaterdag: Meneer heeft uitgevonden dat we een telefoonnummer hebben en belt 5 keer op één dag (!!). Telefooncentralemedewerkers worden hem ook zat en één belooft (en zet in gang) een speciaal verzoek, buiten normale klantenservice om. Ik krijg deze zaterdag binnen, in verband met ander werk moest ik inplannen dit maandag te gaan behandelen.

Zondag: Meneer plaatst op 5 verschillende websites (en misschien wel meer, die we (nog) niet gezien hebben) 1-ster reviews voor ons bedrijf met een onderbouwing hoe we 'niks' voor hem willen doen, wij een rotbedrijf zijn, hoe we hem scammen enz. Uiteraard laat hij de 'details' weg, zoals dat hij zelf dit had kunnen voorkomen en zich te laat bij ons had gemeld.

Maandag: Open zijn verzoek en zie ondertussen wat hij zondag heeft gedaan. Wij doen zogenaamd niks? Nou, ok dan, dan krijg je niks.

Afbeelding
HIYAH met de extra service die je wilde.

@Goikuchan Ik ben niet bekend met Etsy, maar in jouw situatie, kan je dan niet alsnog iets indienen (bij Etsy klantenservice oid?) om die review weg te krijgen of in ieder geval milder?


Bah, persistent much?

Nee, helaas niet. Maar je krijgt wel de kans om op de negatieve review te reageren en deze openbaar leesbaar te maken. Dus met een duidelijk argument zien andere klanten ook wel dat dit een onterechte review is.

Voorgaand was er ook een zogenaamde 'kiss and make up' optie (ja het heette serieus zo) om evt. toch een goede review te krijgen door de klant een oplossing te bieden en het goed te maken. Maar die is geschrapt. Maakt ook niet. Gebruikte het toch nooit. :wink:

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling